günaydın arkadaşlar.
DUYURU
dün akşam ki toplantımızda,mersin tarafından sıkılan arkadaşlarımızın önerisi üzerine,hem uygun mesafe hemde biraz ekonomik bir gezi olması düşüncesi ile,KOZAN'da sabah ciğer yiyelim,sonrasında da,DAĞILCAK'ta çay ve sohbet dendi.hava yağışsız olursa,bu pazar günü,böyle bir gezi düşünülüyor.
ROTA:KOZAN + DAĞILCAK
TAHMİNİ KM:GİDİŞ-DÖNÜŞ 200 KM.
HAREKET SAATİ:9.00
BULUŞMA YERİ:GALERİA MİGROS ÖNÜ.
1-bora ve eşi,
2-ç.gürsel ve eşi,
3-hüseyin,
4-haluk,
5-emre,
6-k.çengis,
7- ?
8- ?
9- ?
adamın biri, beceriksiz oğluna bir sürü iş kurmuş. çocuk bütün işleri batırmış, yüzüne gözüne bulaştırmış. adam da, en sonunda oğlunun hiç karışmasına gerek kalmadan işleyecek bir tesis kurmuş, et ürünleri tesisi... oğlunu gezdirmeye çıkmış tesiste, bir makinenin başına gelmişler,
demiş ki "bak oğlum, öküzü buradan sokuyorsun, diğer taraftan sosis olarak çıkıyor." oğlan durmuş, düşünmüş,
demiş ki "peki, sosisi sokup öküz çıkaran bir makine yok mu?". adam hışımla dönmüş,
demiş ki; "o teknoloji sadece ananda var...":queen::queen::queen: