[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın ADANA MT.

Gazetede yayinlanan "Daktilo Bilen Bayan Sekreter Araniyor" ilani uzerine uzun boylu yakisikli bir adam da basvurmustu. Sirketin patronu,
-"Iyi ama yanlislik olacak.Biz bayan sekreter ariyorduk" deyince,adam elindeki bavulu acmis. Icinden cansiz manken cikarmis,
-"Iste efendim", demis. -"Modern teknigin son bulusu olan sekreteriniz! Yemez icmez. Hic bir kaprisi yoktur.Izin nedir bilmez. Telofonla ayni anda sekiz kisiyle gorusur, bu arada da bes ayri daktilo makinesinde bes ayri yazi yazar.Bunlara kendisinin dokuz yabanci dil bildigini ve aninda ceviri yaptigini da eklemeliyim. Maasi filan da yok.Bana hemen Besyuz milyon lira odeyeceksiniz. Bu kadar!".
Patronun akli yatmamis,yuzunu burusturmus. Harika manken sekreteri getiren adam hemen sekreteri oturtmus, bes dakikada elli sayfalik bir kitabi sekiz dile cevirmis, ayni anda telefonlara cevap verilmis falan filan... Patronun gozleri faltasi gibi acilmis, derhal besyuz milyonluk ceki yazip adama vermis ve cansiz manken sekreteri almis. Adam odadan cikip elinde bos bavulla asansorun gelmesini beklerken, iceriden feci bir feryat yukselmis,
-"Ahhhhh!" Bunu duyan adam elini alnina vurmus,
-"Tuh be! Mankenin alt tarafinin kalemtras oldugunu soylemeyi unuttum!":queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
46
Günaydın arkadaşlar hayırlı işler.

Günaydın arkadaşlar hayırlı işler olsun. Ersin kardeşimin ailesine Allah sabırlar versin...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese,hayırlı işler bol kazançlar kazasız keyifli sürüşler dilerim, demirbank sundu

boracım fıkra süperdi ilk kez duydum teşekkürler

akşam gelemeyebilirim,motır çalışmiiiiiii sanırım marş rolesinde sorun var
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
akşam 21:30 da ev taşıyacağım canı sıkalan olursa adana koleji karşısı :) selamlar
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
27
arkedesler sizleri unuttum sanmayın bilorsunuz regali sattım ama enkısazamanda makinamı alıp aranıza gelecem ortamı cok özledim hepinize selam (bora.azgürbüz. demirgürsel .iso endurocu.muzaffer.fazer.mustafa.turgay.haluk.fuatbmw
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın arkadaşlar.

DUYURU
dün akşam ki toplantımızda,mersin tarafından sıkılan arkadaşlarımızın önerisi üzerine,hem uygun mesafe hemde biraz ekonomik bir gezi olması düşüncesi ile,KOZAN'da sabah ciğer yiyelim,sonrasında da,DAĞILCAK'ta çay ve sohbet dendi.hava yağışsız olursa,bu pazar günü,böyle bir gezi düşünülüyor.
ROTA:KOZAN + DAĞILCAK
TAHMİNİ KM:GİDİŞ-DÖNÜŞ 200 KM.
HAREKET SAATİ:9.00
BULUŞMA YERİ:GALERİA MİGROS ÖNÜ.

1-bora ve eşi,
2-ç.gürsel ve eşi,
3-hüseyin,
4-haluk,
5-emre,
6-k.çengis,
7- ?
8- ?
9- ?


adamın biri, beceriksiz oğluna bir sürü iş kurmuş. çocuk bütün işleri batırmış, yüzüne gözüne bulaştırmış. adam da, en sonunda oğlunun hiç karışmasına gerek kalmadan işleyecek bir tesis kurmuş, et ürünleri tesisi... oğlunu gezdirmeye çıkmış tesiste, bir makinenin başına gelmişler,
demiş ki "bak oğlum, öküzü buradan sokuyorsun, diğer taraftan sosis olarak çıkıyor." oğlan durmuş, düşünmüş,
demiş ki "peki, sosisi sokup öküz çıkaran bir makine yok mu?". adam hışımla dönmüş,
demiş ki; "o teknoloji sadece ananda var...":queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese günaydın,hayırlı işler bol kazançlar kazasız sürüşler dilerim,

kozana gelemem motorum çıkmayabilir,grenajınıda boyaya verdim size şimcikten iyi eğlenceler afiyet olsun derim ayriyetten sevgili Tekin abime sevgi ve selamlarımı iletirsiniz

boracım sabah sabah stres atmak kadar güzel bişey yok teşekkürler
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
günaydınların en güzeli sizlere olsun.sevgili arkadaşlar bu haftaki gezi proğramı şöyledir.....güzergahımız... Mersin... kıl çadırda kahvaltı...akyar koyu deniz keyfi....8.30.moladan hareket....gidenler.. ben ve eşim,turgay abi,sel mustafa,koluman muzo,gökhan,hayati,hayabusa muhittin,nuri abim,tekfen mesut,hayabusa hakan,zafer,albay haluk,ümit,....şimdilik kişiler böyle hava şartları müsade ederse tabi(bir aksilik çıkmazsa).gelmek istsyenler bana özel msj çekebilirler...L.G.K.H.V
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar...

Bu haftaki gezi programımı açıklıyorum....Cumartesi 12:00 da benim evin önünden hareket,bürücek yaylasında konaklama + sabah öğle akşam yemek....pazar akşamı dönüş....Katılanlar ben , annem , abim ve eşi , yeğenlerim.....Tahmini km gidiş dönüş 160 ...Hava durumunun geziyi iptali söz konusu değil......Tüm dostlarıma iyi bir hafta sonu diliyorum....
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
tünaydın millet bu hafta maşallahı var adana mt nin gezi düzenleyen düzenleyene hep birlikte neden gidilmiyorda herkes ayrı ayrı gidiyor şaşırdım:silent:
bora abi sayende hersabah çok gülüyorum yaa emeğine sağlık:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
valla ben geziye gelede bilirim gelemeyede bilirim, geldigimde niye geldin gelmedigim dede niye gelmedin demeyin %70 ihtimal var:cherry: eger bu bir denklem se burada bilinmeyen nedir bilin bakalım...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst