- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Günaydın arkadaşlar....:cat:
herkese günaydın.
Ferdinand Porsche, ölür ve öbür dünyada melekler tarafından karşılanır.
Melekler kendisinin olağanüstü otomobil tasarımından dolayı bir dilek hakettiğini söyleyerek, arzusunu sorarlar.....!!!
Porsche;
- "Tanrı ile bir konuda konuşmak isterdim."der.
Melek derhal isteğini yerine getirmek üzere Ferdinand Porsche' yi bir salona alır.
Ferdinand Porsche Tanrı' ya sorar:" KADINI yaratırken düşünceleriniz nerdeydi?"
Tanrı:
-" Ne demek istiyorsun?"
Porsche:"Çok hatalı yaratmışsın!"
1.Ön taraf aerodinamik değil.
2.Çok ses yapıyor.
3.Bakım masrafları yüksek.
4.Ayda 5-6 gün tamamen kullanılmaz durumda.
5.Arka taraf çok sarkık duruyor.
6.Sürekli boyanması ve yenilenmesi gerekiyor.
7.Egzost, emisyona çok yakin.
8.Farlar genellikle küçük.Bazende çok büyük.
9.Yakıtı da son derece pahalı.
10.Yakıt aldığı yerden gereksiz yere çok gürültü çıkıyor.
Tanrı kısaca düşündükten sonra cevap verir:-"Ferdinand, bunların hepsi doğru olabilir ama.İstatistiklere göre erkekler
SENİN İCADINDAN ÇOK, BENİM İCADIMA BİNİYORLAR!!"[
buna gülerim işte abicim mikemmel bi fıkra bu hehehehe
günaydın arkadaşlar.
Fadime ile Temel lunaparka giderler fadime dönen salincaklara binmek ister ama
-Temel 'olmaz fadime, donun gozukur' diyerek karsi cikar
salincaga cok binmeyi isteyen fadime temel arkasını dönüp başka bir seyle ilgilendigi anda Temelden gizli salincaga biner arkasını donen Temel Fadimeyi salincaga binmis olarak görünce bağırır :
-'Fadime niye pindun donun kozukcek 'der,
Fadime cevap verir
'-merak etme ..cikarttim. :queen:
Günaydın Abi.:rendeer:Günaydın Adana Mt.:rendeer::rendeer:
Eyvallah abi Gülerek başladık güne sayende.:rendeer: