[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
eyü günler arkadaşlar... gezi resimlerine gelince muzaffer abi getirirse fotoları bu gün yükleyecem galiba,inşallah:rendeer:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
günaydınlar k.cengiz bey muzaffer abi resimler nerde yaww elimde delil olmadan baskı yapamıyorum cengize sen anladın onu abii:p
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese günaydın.

Ferdinand Porsche, ölür ve öbür dünyada melekler tarafından karşılanır.
Melekler kendisinin olağanüstü otomobil tasarımından dolayı bir dilek hakettiğini söyleyerek, arzusunu sorarlar.....!!!
Porsche;
- "Tanrı ile bir konuda konuşmak isterdim."der.
Melek derhal isteğini yerine getirmek üzere Ferdinand Porsche' yi bir salona alır.
Ferdinand Porsche Tanrı' ya sorar:" KADINI yaratırken düşünceleriniz nerdeydi?"
Tanrı:
-" Ne demek istiyorsun?"
Porsche:"Çok hatalı yaratmışsın!"
1.Ön taraf aerodinamik değil.
2.Çok ses yapıyor.
3.Bakım masrafları yüksek.
4.Ayda 5-6 gün tamamen kullanılmaz durumda.
5.Arka taraf çok sarkık duruyor.
6.Sürekli boyanması ve yenilenmesi gerekiyor.
7.Egzost, emisyona çok yakin.
8.Farlar genellikle küçük.Bazende çok büyük.
9.Yakıtı da son derece pahalı.
10.Yakıt aldığı yerden gereksiz yere çok gürültü çıkıyor.

Tanrı kısaca düşündükten sonra cevap verir:-"Ferdinand, bunların hepsi doğru olabilir ama.İstatistiklere göre erkekler
SENİN İCADINDAN ÇOK, BENİM İCADIMA BİNİYORLAR!!"[





buna gülerim işte abicim mikemmel bi fıkra bu hehehehe
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın arkadaşlar.

Fadime ile Temel lunaparka giderler fadime dönen salincaklara binmek ister ama
-Temel 'olmaz fadime, donun gozukur' diyerek karsi cikar
salincaga cok binmeyi isteyen fadime temel arkasını dönüp başka bir seyle ilgilendigi anda Temelden gizli salincaga biner arkasını donen Temel Fadimeyi salincaga binmis olarak görünce bağırır :
-'Fadime niye pindun donun kozukcek 'der,
Fadime cevap verir
'-merak etme ..cikarttim. :queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
günaydın arkadaşlar.

Fadime ile Temel lunaparka giderler fadime dönen salincaklara binmek ister ama
-Temel 'olmaz fadime, donun gozukur' diyerek karsi cikar
salincaga cok binmeyi isteyen fadime temel arkasını dönüp başka bir seyle ilgilendigi anda Temelden gizli salincaga biner arkasını donen Temel Fadimeyi salincaga binmis olarak görünce bağırır :
-'Fadime niye pindun donun kozukcek 'der,
Fadime cevap verir
'-merak etme ..cikarttim. :queen:

Günaydın Abi.:rendeer:Günaydın Adana Mt.:rendeer::rendeer:
Eyvallah abi Gülerek başladık güne sayende.:rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Günaydın Adana MT

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:58 AM ----------

Son bir yıldır suzuki marauder 800 sahibiyim. Birkaç gez gezilerinize katılmak istedim ama yol tecrübem olmadığını ve makinamı henüz iyi tanımadığımı düşünerek bunlardan vazgeçtim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:10 AM ----------

son aylarda önce tek başıma Adana içi, menderes bulvarı ve seyhan baraj gölünün arka taraflarını dolaştım. Osmaniye-Zorkuna çıktım ve son olarak iki hafta önce iki arkadaşla Payas'a gittim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 AM ----------

Çok fazla olmasada kendime göre tecrübe edindim. Ama hala yeterli olduğuma inanmıyorum. Bu yüzden kalabalık gruplara katılmıyorum. Kendimden çok başkasına zarar vermekten çekiniyorum aslında.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hoş geldin Baran71,ben BORA,bu akşam,A.MENDERES'in sonunda SAKLIBAHÇE'nin yanında ADEM'in orada haftalık toplantımız var.saat:8,00'den sonra orada oluruz.gelirsen tanışırız.

gurup gezilerimizde zaten sürat yapmayız.sürat seven arkadaşlarımız,bir ara basıp,ilerde bizi beklerler.genellikle 100 km.civarı gideriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Birde seyahat esnasındaki ortalama hızları bilmiyorum. Bilgi veren olursa sevinirim.
Choperler genelde en sonda gidiyor diyorlar. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 AM ----------

Orayı biliyorum. Gelmeye çok niyetlendim ama bahsettiğim gibi fazla cesaret edemedim. Ayrıca gelirken Seç' veya köseye uğramam gerektiğimide biliyorum. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:16 AM ----------

Hatta defalarca da oradan geçtim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:18 AM ----------

Bu arada Ahmet BARAN benim adım. Zafer abiyle (AZGURBUZ) tanışıyoruz.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Sevgili Ahmet her 3-5 aya bir seni unutup hatırlıyoruz :queen:

Motor bahane, muhabbet şahane deyip geleceksin toplantı ve gezilere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst