- Katılım
- 10 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,203
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. hepinizi yanaklarınızdan öpüyor saygılarımı gönderiyorum.
bu günden itibaren hergün bir şanslı kişiye dalga sesi dinleteceğim. bilginiz olsun. ayrıca hüsocum senin sıran geçti sanma çeneye tuttun beni dalga seslerini kaçırdın.
yanılıyorsun alpcim mesele bulaşmaksa hiç çekinmem. ayrıyetten ben eylüle kadar buradayım. o kadar süre denizden sonra denizden kusacak gibi olurum. ondan sonra da anadolunun kıraç topraklarını yayla havasını özlemiş olurum.
alp sende numaranı ver bakiim.
bu günden itibaren hergün bir şanslı kişiye dalga sesi dinleteceğim. bilginiz olsun. ayrıca hüsocum senin sıran geçti sanma çeneye tuttun beni dalga seslerini kaçırdın.
Haluk Abi 15inden sonra Datçaya yönelicem.:bounce: Sen Adanaya döndüğünde bir çarşamba akşamı sahilde soğuk biramı yudumlarken dalga sesi mi olur, bir barda canlı müzik mi olur...:cherry: Ama Haluk Abi işini biliyor bak nispet yapacak adama bulaşmıyor hiç. İşini bilir benim abim:queen:
yanılıyorsun alpcim mesele bulaşmaksa hiç çekinmem. ayrıyetten ben eylüle kadar buradayım. o kadar süre denizden sonra denizden kusacak gibi olurum. ondan sonra da anadolunun kıraç topraklarını yayla havasını özlemiş olurum.
alp sende numaranı ver bakiim.