[Adana - MT]

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. hepinizi yanaklarınızdan öpüyor saygılarımı gönderiyorum.

bu günden itibaren hergün bir şanslı kişiye dalga sesi dinleteceğim. bilginiz olsun. ayrıca hüsocum senin sıran geçti sanma çeneye tuttun beni dalga seslerini kaçırdın.

Haluk Abi 15inden sonra Datçaya yönelicem.:bounce: Sen Adanaya döndüğünde bir çarşamba akşamı sahilde soğuk biramı yudumlarken dalga sesi mi olur, bir barda canlı müzik mi olur...:cherry: Ama Haluk Abi işini biliyor bak nispet yapacak adama bulaşmıyor hiç. İşini bilir benim abim:queen:

yanılıyorsun alpcim mesele bulaşmaksa hiç çekinmem. ayrıyetten ben eylüle kadar buradayım. o kadar süre denizden sonra denizden kusacak gibi olurum. ondan sonra da anadolunun kıraç topraklarını yayla havasını özlemiş olurum.

alp sende numaranı ver bakiim.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. hepinizi yanaklarınızdan öpüyor saygılarımı gönderiyorum.

bu günden itibaren hergün bir şanslı kişiye dalga sesi dinleteceğim. bilginiz olsun. ayrıca hüsocum senin sıran geçti sanma çeneye tuttun beni dalga seslerini kaçırdın.



yanılıyorsun alpcim mesele bulaşmaksa hiç çekinmem. ayrıyetten ben eylüle kadar buradayım. o kadar süre denizden sonra denizden kusacak gibi olurum. ondan sonra da anadolunun kıraç topraklarını yayla havasını özlemiş olurum.

alp sende numaranı ver bakiim.

Abi denizden sıkılınır mı ya? Senelerce denizin dibinde oturdum hiç bıkmadım. Hala çok özlerim. Sen de bir blöf sezdim. Telefon no. yu vermeyim yinede :queen:.

Haluk Abi sen orda tv yi takip etmiyosun herhalde. Bundan sonra öğretmenlere yazın okulda çalışma ve yaz kursları zorunluluğu geliyomuş gözümüz aydın
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın kıymetli MT üyeleri :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:35 AM ----------

erhancığım seni özledik.:)

hangi erhandan bahsediyorsun :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:38 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:36 AM ----------

HATIRLATMA

Kapuzbaşı şelaleri için;

Buluşma Tarihi : 25 Temmuz 2009 Cumartesi
Buluşma yerimiz : MOLA tesisleri
Buluşma Saati : 6:30
Hareket Saati : 7:00

Katılımcılar zaten belli olduğundan yazmaya gerek yok, liste haricinde katılmak isteyenler buraya yazabilir :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydın herkese....yaw hayırdır milletin günaydınıda bir garip olmuş....muzaffer abi o ne be yaw....zafer senin (AŞBC) yide anlamadım....bu gün salaklığım üstümde herhalde....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:34 AM ----------

kına da istermisiniz. mısır çarşısında bir yer biliyorum. süpar kaliteli kına satıyor.

ben isterim hocam....bayılırım kınaya...bu arada bu günün talihlisi kim....:cat::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın herkese....yaw hayırdır milletin günaydınıda bir garip olmuş....muzaffer abi o ne be yaw....zafer senin (AŞBC) yide anlamadım....bu gün salaklığım üstümde herhalde....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:34 AM ----------



ben isterim hocam....bayılırım kınaya...bu arada bu günün talihlisi kim....:cat::queen:

Bizim Muzo Fransızca konuşuyor, herkes anlasın diye :mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzaffer abi bora abi yarın geliyorsunuz değilmi.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:48 AM ----------

kardeş onun anlamı;''ALLAHA ŞÜKÜR BUGÜN CUMA''dır.

mersi bora abi .....bende çözmeye çalışıyorum.....:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
SON DAKİKA

Adana Kozan'da 4,6 büyüklüğünde deprem-24 Temmuz 2009

Adana'nın Kozan ilçesinde 4,6 büyüklüğünde, orta şiddette deprem meydana geldiği bildirildi.

Bayındırlık ve İskan Bakanlığı Afet İşleri Genel Müdürlüğü Deprem Araştırma Dairesi Başkanlığı Sismoloji Şube Müdürlüğü verilerine göre, saat 08.48'de merkez üssü Kozan olan depremin aletsel büyüklüğü 4.6 olarak ölçüldü.

Yer kabuğunun 3,9 kilometre altında gerçekleşen deprem, çevre ilçeler ve Adana'da da hissedildi.

Depremde ilk belirlemelere göre can ve mal kaybı olmadığı belirtildi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst