- Katılım
- 8 Eyl 2007
- Mesajlar
- 2,136
Bahçe sulama hortumu mu :silent:
Sende de hiçbirşey kaçmıyor :bounce:
ahaaa... bu ne beeeee.....olum valla ferrarisine tüp takdırandan sonra bu da olduya helal olsun TÜRK milletimin zekasına.....muzo ne dersin olurmu F600'ümüze .... yapalımmı bi numero....
600F'e tüp taktır 333'ü görürsün :cat:
ben motor alırsam hemen tüpçüye giderim zafer abide poroje hazırlar olur biter
Getir hemen çizeyim...
iyi akşamlar sevgili doslarım. :rendeer:
Ciğerim nerdesin yav sen

