[Adana - MT]

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
önden çeker araç abi 10 numara drift yapar :D

şimdi sazanlar önden çekiş araçla drift olurmu dicek :queen::queen::queen:

2 tane tepsi bulursan kralı bile olur

:p
Tepsi olmadan da önden çeker araç ile drift yapman münkün.Yeni nesil kolayı ne kadar çoks eviyor :p
Gençlik işte :queen:
Spring kullanıyorum bi nevi hovercraft :p

geç olsun güç olmasın.

Örtmenim insan bi smile koyar bu ne resmiyet be :p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Bildiğin motorun resmini ne yapacaksın :p
olsun arkadaşım, kardeşimde nasıl duruyor bide onların birlikteliğini görelim:mrgreen:
sana 10 puanlık soru ?

Bir binek araç sol viraja girince hangi tekeri daha az döner ???
geçte olsa doğru cevap benden olsun
:ön sol teker:cat:

Taş suya düşerse ne olur ???

cillop diye ses verir:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tepsi olmadan da önden çeker araç ile drift yapman münkün.Yeni nesil kolayı ne kadar çoks eviyor :p

:) kolay iyidir abi. ama tepsiyle daha iyi tepsisiz kontra verince aks kolunu eline alabiliyosun :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
olsun arkadaşım, kardeşimde nasıl duruyor bide onların birlikteliğini görelim:mrgreen:

geçte olsa doğru cevap benden olsun
:ön sol teker:cat:



cillop diye ses verir:queen:

oooohooooo demir bey hoşgeldiniz :cherry: yaşıyormusunuz, alışmıştık sizin sayfa sayfa cevap yazmaya :bounce: bu sefer baya kısa tutmuşsun cevapları :mrgreen:
Üstelik verdiğin cevap yanlış :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:58 AM ----------

Adanayı iyi bilen arkadaşlar

Adana da R/C arabalrın yedek parçasını nerde bulabilirim :silent:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Adana da R/C arabalrın yedek parçasını nerde bulabilirim :silent:

Bizim evin oraya gel beni ara...

Yok ben senle oraya gitmem dersen;

Gazipaşa'dan Valinin evine doğru dön, stadyumun köşesine gelince sola sokağa gir. Hemen solundaki apartmanın altında.

Sende ne varki RC? Yarıştıralım, 4WD... ezerim :wiinkk:


 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bizim evin oraya gel beni ara...

Yok ben senle oraya gitmem dersen;

Gazipaşa'dan Valinin evine doğru dön, stadyumun köşesine gelince sola sokağa gir. Hemen solundaki apartmanın altında.

Sende ne varki RC? Yarıştıralım, 4WD... ezerim :wiinkk:

nqwl03.jpg


kendine çok güveniyon galiba ??? hele bi lastiklerini ve aküsünü alim sen görürüsün :p
"Yetişemiyorsan el salla" sloganım geçerlidir...:king:

Akşam orası kaça kadar açıkki :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Sen istersen 70Ah akü bağla ciğerim (akü değil pil ayrıca :queen:)

T-shirtüne kadar herşeyin Mercedes; bıkmıyormusun...

Akşam gider oradan ararım seni :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
İyide bana kullanan lazım değilki, bana parçası lazım :p

Kullananların hepsi rakibim :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:23 PM ----------

Sen istersen 70Ah akü bağla ciğerim (akü değil pil ayrıca :queen:)

T-shirtüne kadar herşeyin Mercedes; bıkmıyormusun...

Akşam gider oradan ararım seni :cat:

Bilmiyorsan öğren bende akülü, pilli değil :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 PM ----------

o bahsettiğin oyuncak arabalardan bizim arkadaşlardan kullanan var muzaffer, bilgi alabilirsin

Be adam, onlar oyuncak değil bi kere :pr:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
İyide bana kullanan lazım değilki, bana parçası lazım :p

Kullananların hepsi rakibim :mrgreen:

ciğerim:bounce:
nasılki motor kullananlar olarak parçası nerede biliyorsak, o mereti kullananda parça adresini bilmezmi:)
hem sen ne rakibi arıyon, motorculuğu bırakıp oyuıncak arabamı yarıştıracaksın::koop:: öldürdün beni sabah sabah:queen:
neyse ben ekmek peşine koşar bye.........:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Sen istersen 70Ah akü bağla ciğerim (akü değil pil ayrıca :queen:)

T-shirtüne kadar herşeyin Mercedes; bıkmıyormusun...

Akşam gider oradan ararım seni :cat:

Bu akşam gelemem, ama kapanış saatlerini bilirsem iyi olur :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 PM ----------

Ciğerim benim kullandığım Panasonic 6'lı eşleşmiş paket, sen istersen akü kullan, yinede geçerim :queen:

Gerekiyorsa scooterdan söküp vereyim sana...

sen scooteri satmadınmı :silent:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Alan varsa hemen vereyim :cat:

Başkanlığını emekli Emniyet Müdürü C. Yusuf Karagedik'in yaptığı ’Emekli Polisler Derneği' tarafından kurulan internet sitesinde polislerin ilginç telsiz konuşmaları ve anonslar yer aldı. ‘polistenhaber.com’ internet sitesinde yer alan komik anonslar şöyle:


* Heyecanlı bir ses: ’Merkez tarandık.
-Merkez: Hayır efendim aranmadınız.

* 4512: Merkez alet kontrol.
- Merkez: Elinizdeki alet değil cihaz.
* 4512: Aletin cihaz olduğu anlaşıldı merkez.

* Şoför: Müdürüm, araç intikal etsin mi?
- Müdür: Etsin, ama içinde şoförü de olsun.

* Merkez: Camide son durum nedir?
- 4536: Cenazeler mezarlığa seyir halinde

* 4536: Merkez, orta kilolu, kara renkli, boynuzlu tosun kaybolmuş.
- Merkez: Anlaşıldı. İstasyonlar not alın. Kaybolan tosunun eşkali veriyorum.

* Merkez: Ananın Yeri’nde (lokanta) kavga ihbarı var. Ekip intikal etsin.
- 7443: Anlaşıldı Merkez. Ananın Yeri’ne ekibimizle seyir halindeyiz.

* Merkez: Anlaşıldı. Mevkiiniz?
- 7553: Kaybolduk merkez.

* Merkez: Mevkiiniz?
- 4566: Cumhuriyet Caddesi.
* Merkez: Tamam mevkiiniz?
- 4566: Arabadayız merkez:

* 5452: Bahse konu aracı aldık inceliyoruz tamam.
- Merkez: Araç alkollü mü?
* 5452: Olumsuz efendim, araç dizelmiş.

* 4512: Merkez hırsız kaçıyor.
- Merkez: Anlaşıldı nereden nereye kaçıyor?
* 4512: Şuradan şuraya kaçıyor.
- Merkez: Biri 4512’den telsiz alsın, adam gibi tarif etsin.

* 3345: Yonca Evcimik konserindeki son durum nedir?
- 6220: Henüz Abone’yi söylemedi amirim.

* 5433: Caddede şüpheli bir paket var Merkez.
- Merkez: Anlaşıldı, çevre güvenliğini alın, pakete dokunmayın. Uzman ekip seyir halinde.
* 5433: (Üç dakika sonra) Uzman ekibe gerek yok. Paket boş:
- Merkez: Çevre güvenliğini alın demiştik.
* 5433: Üzerinden kamyon geçti.

* 3370: Bir minibüs at arabasına çarpmış, at arabası vefat etmiş.
- Merkez: Başın sağ olsun evladım.”
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen varya çok kıskanç bir adamsın. nazar etme noolur çalış seninde olur. birazdaa çalışıp örtmen olaydın koçum.

şerefsizim valla bi daha gelirsem dünyaya bende örtmen olucam olumya ...bütün yıl yattıp bi de yaz tatiline çıkıyorlar sonrada kıskanma diyorlar.....Bak muzom cumartesi bile çalışıyor adam.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst