- Katılım
- 8 Eyl 2007
- Mesajlar
- 2,136
Tüm islam aleminin kandili mübarek olsun
Bende kandilinizi kutlarım
yav evde oturmaktan sıkıldım,patladım.:farao:
Akşama Adem'e gideriz
Tüm islam aleminin kandili mübarek olsun
yav evde oturmaktan sıkıldım,patladım.:farao:
50-100-150km değil de, ağustosun ortasında Datça ya gitmeyi düşünenler parmak kaldırsın.:cherry:
evet,olabilir.
-zaferciğim,bugün geziye giden oldu mu ?
alp patara-kaş dan geçersen haberim olsun. ben buradayım.
Günaydın Millet
antalya'dan günaydın.
antalya'dan günaydın.
alp motorunla birkaç resmini görseydik, resimsiz hayırlama zayıf kalıyor
abi bu saatten sonra motosiklet camiasını doludolu yaşamak bu olsa gerek ben o saatleri hiç görmedim daha
arkadaşlar eylüle kadar her türlü aktiviteyi yapalım ...eylül ve sonrasında tadı çıkmaz valla....mesela bu hafta sonu kapuz başı var ... hemen arkasına güzel bi boğsak tekne turu....daa sonra ürgüp yapalım.....
İstiyorsan sabahları telefonunu çaldırayım :queen:
Erken kalkıp işe gidiyoruz değilmi ciğerim :cat:
arkadaşlar eylüle kadar her türlü aktiviteyi yapalım ...eylül ve sonrasında tadı çıkmaz valla....mesela bu hafta sonu kapuz başı var ... hemen arkasına güzel bi boğsak tekne turu....daa sonra ürgüp yapalım.....