[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet,olabilir.

-zaferciğim,bugün geziye giden oldu mu ?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Yaz dışı herhangi bir mevsimde saat 5ten sonra balcalı da olursanız haberim olsun. Size kahve makinasından ellerimle kahve alırım. Hem de benden. Espresso, kapuçino, macciato mu ney hepsi var.:queen::queen:

Bir de ufaktan kuyruk doğrultmayla ilgili göndermeler yapıldı bana. Her param arttığında lolipop alıyorum. Herkese yetecek kadar olunca bir toplantıya getircem. Gerçi bana şimdiye kadar 1200GS lerin tatlısı dışında tatlı kısmet olmadı ama neyse:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Abim mesaj alındı. Elini yüzünü yıkayım biraz estetik operasyondan sonra foto olaylarına giricem. Kendisi biraz tipsiz:mrgreen:.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar eylüle kadar her türlü aktiviteyi yapalım ...eylül ve sonrasında tadı çıkmaz valla....mesela bu hafta sonu kapuz başı var ... hemen arkasına güzel bi boğsak tekne turu....daa sonra ürgüp yapalım.....
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
arkadaşlar eylüle kadar her türlü aktiviteyi yapalım ...eylül ve sonrasında tadı çıkmaz valla....mesela bu hafta sonu kapuz başı var ... hemen arkasına güzel bi boğsak tekne turu....daa sonra ürgüp yapalım.....

Hocam yanlışın var asıl gezi eylül den sonra güzel olur.Bu sıcakta pek yol çekilmiyor malesef.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
İstiyorsan sabahları telefonunu çaldırayım :queen:

Erken kalkıp işe gidiyoruz değilmi ciğerim :cat:


Teşekkür ederim almayım :queen:
07:00 kalkış
07:05traş
07:10kıyafet giyme
07:15 çıkış
07:20servis

ne çok iş yapıyorum ya keşke motordada bukadar hızlı olsam :):rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst