[Adana - MT]

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bahçe sulama hortumu mu :silent:

Sende de hiçbirşey kaçmıyor :bounce:

ahaaa... bu ne beeeee.....olum valla ferrarisine tüp takdırandan sonra bu da olduya helal olsun TÜRK milletimin zekasına.....muzo ne dersin olurmu F600'ümüze .... yapalımmı bi numero....

600F'e tüp taktır 333'ü görürsün :cat:

ben motor alırsam hemen tüpçüye giderim zafer abide poroje hazırlar olur biter

Getir hemen çizeyim...

iyi akşamlar sevgili doslarım. :rendeer:

Ciğerim nerdesin yav sen
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Yukarı tükürsem Muzo, aşağı tükürsem Hüso :queen:
sen ortaya salla elbet birine gider:queen:(bozulmak yok haaa:bounce: )
selam dostlar :rendeer: adanada sagnak yagmur var :cherry:
abi ciddimisin:bounce:
zafer abi böyle birşey olsa gerek


ahmetcim BMW 1200 lük orjinal fabrika çıkışı yapmıştı deyilmi:cat:
iyi akşamlar sevgili doslarım. :rendeer:
saada dosum:queen:
yoğurtmu dedin nee:queen:
abi silifke olmasın :silent: :queen: :cherry:
fuatcım o kadar tükrükten sonra dolu yagar :queen:

:queen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
şerefsizim valla bi daha gelirsem dünyaya bende örtmen olucam olumya ...bütün yıl yattıp bi de yaz tatiline çıkıyorlar sonrada kıskanma diyorlar.....Bak muzom cumartesi bile çalışıyor adam.....

seni bir hafta bizim okulda bir 6-B sınıfı var oraya koyayım da gör yatmayı. biz 8 ay delirip 2 ay da da rehabilite oluyoruz canım. örtmenler hakkında böyle konuşmaya devam edersen daha çok tükürük yiycen ona göre.:farao:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İsmaili öneriyorum ozaman sana :p Tüpe çok uygun..sırtı.. :p

ismail olur bak ....hem fazla ağırlıkta yapmaz....:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 AM ----------

bu arada pardon.... Günaydın herkese....
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ismail olur bak ....hem fazla ağırlıkta yapmaz....:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 AM ----------

bu arada pardon.... Günaydın herkese....

:queen: hüseyinim imzana bayıldım, nerden buldun:mrgreen:
günaydın hayırlı işler arkadaşlar:rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seni bir hafta bizim okulda bir 6-B sınıfı var oraya koyayım da gör yatmayı. biz 8 ay delirip 2 ay da da rehabilite oluyoruz canım. örtmenler hakkında böyle konuşmaya devam edersen daha çok tükürük yiycen ona göre.:farao:

hadi canım üç tane çocuklamı kafayı sıyırıyorsunuz...siz örtmenler yokmu hepiniz aynısınız....bendede üç tane var...birisi ablam....oda aynını diyor....verin bana o sınıfı bak nasıl mum yapıyorum hepsini.....yöntem bilecen ciğerim...bu işler öööle müfredatla olmaz.....bilmiyorsan gel adanaya öğretim hehehehehehehe...:queen::queen::queen::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 AM ----------

:queen: hüseyinim imzana bayıldım, nerden buldun:mrgreen:
günaydın hayırlı işler arkadaşlar:rendeer:

hangi imza gürselim demirim....?????::silent:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
hadi canım üç tane çocuklamı kafayı sıyırıyorsunuz...siz örtmenler yokmu hepiniz aynısınız....bendede üç tane var...birisi ablam....oda aynını diyor....verin bana o sınıfı bak nasıl mum yapıyorum hepsini.....yöntem bilecen ciğerim...bu işler öööle müfredatla olmaz.....bilmiyorsan gel adanaya öğretim hehehehehehehe...:queen::queen::queen::cat:


du bekle geliyom.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst