[Adana - MT]

Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
ama henüz görmedik :bounce: görmediğim şeye inanmam. :mrgreen:

evt racing olacak o kesin de, artık ozaman görürsünüz, burda biraz gaz verme görüyorum ama neyseee :cherry:


sanırım eylül- ekimi beklicem hemmotor fiyatları düşsün diye, hem de biraz işim var, yani geç olsun güç olmasın. :cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bismillah yok daha alamadım :cherry:

Bizim ahmetnr de motor arıyor, artık beraber ararsınız :cat: ama o henüz ne alacağına karar vermedi :mrgreen: ya sen ? karar verdinmi :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:07 PM ----------

evt racing olacak o kesin de, artık ozaman görürsünüz, burda biraz gaz verme görüyorum ama neyseee :cherry:


sanırım eylül- ekimi beklicem hemmotor fiyatları düşsün diye, hem de biraz işim var, yani geç olsun güç olmasın. :cat:

Hadi hayırlısı, sayılı gün çabuk geçer :wiinkk:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Bizim ahmetnr de motor arıyor, artık beraber ararsınız :cat: ama o henüz ne alacağına karar vermedi :mrgreen: ya sen ? karar verdinmi :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:07 PM ----------



Hadi hayırlısı, sayılı gün çabuk geçer :wiinkk:



şimdilik aklımda bikaç model var.

honda cbr 125 ya da biraz daha para kırpabilirsem hyosung gt250 olabilir :cherry::cherry:

bakalım ozamana kadar fikrim 30 kere değişir kesin :queen:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
şimdilik aklımda bikaç model var.

honda cbr 125 ya da biraz daha para kırpabilirsem hyosung gt250 olabilir :cherry::cherry:

bakalım ozamana kadar fikrim 30 kere değişir kesin :queen:

ooo kanka kararsızlık çok kötü bir modelde kararver bence araştırmaya başla uygun düşüncede bastır parayı al. Eylül ayından sonra motoru ne yapacan kışın binilmezki. Yazın alacanki fıstık gibi yellene, yellene gezecen. :cat:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
ooo kanka kararsızlık çok kötü bir modelde kararver bence araştırmaya başla uygun düşüncede bastır parayı al. Eylül ayından sonra motoru ne yapacan kışın binilmezki. Yazın alacanki fıstık gibi yellene, yellene gezecen. :cat:

evt haklısın kanka ama hyosung daha çok ağır basıyor, dur bakalım nolacak görecez, dediğim gibi eylül ekimdn önce olmaz çünkü biraz işim var, bazı durumlar var yani doğru zamanı bekliorum ama damarlarıma motor hastalığı yerleşti bikere ne olursa olsun motorumu alacam bikaç aya :cat::cat::queen::queen:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
slm arkdaşlar,
hafta sonu adanaya geldim. bu ikinci gelişim. ilki kışın olduğu için pek sorun olmadı. ama şimdi yaz olduğu için o sıcaklr ne öyle.aman allahım nasıl yaşıyorsunuz orda bi ara bayılır gibi olacaktım o sıcaklarlarda. allah kolaylık versin, izmirliyim ben ama orası sıcak diyordum adanayı görünce izmir sibirya gibi kalıyor yanında :)
sokaklarda çok sayıda motosiklet görmem hoşuma gitti. şu anda okul nedeniyle kayserideyim ve öyle sokalarda çok motorlu görüntüleri aramıyo değilim..
bir diğer ilgincime giden olay ise gece 01:00 gibi baraj yolunda hasan ustaya gittik adana yemeye. bi baktım 3 tane ayrı gelin var. düğünden çıkmışlar kebap yemeye gelmişler. hayatımda ilk defa böyle bişey gördüm ilgincime gitti, bu da orasının kültürü tabi.
otobüs ve dolmuşlarınız klimalı olması güzel, beyendim.
en yakın zamanda yine adanaya gitmek isterim. o güzel şehrin tadını çıkarttın :cat:
hoşçakalın:rendeer:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
slm arkdaşlar,
hafta sonu adanaya geldim. bu ikinci gelişim. ilki kışın olduğu için pek sorun olmadı. ama şimdi yaz olduğu için o sıcaklr ne öyle.aman allahım nasıl yaşıyorsunuz orda bi ara bayılır gibi olacaktım o sıcaklarlarda. allah kolaylık versin, izmirliyim ben ama orası sıcak diyordum adanayı görünce izmir sibirya gibi kalıyor yanında :)
sokaklarda çok sayıda motosiklet görmem hoşuma gitti. şu anda okul nedeniyle kayserideyim ve öyle sokalarda çok motorlu görüntüleri aramıyo değilim..
bir diğer ilgincime giden olay ise gece 01:00 gibi baraj yolunda hasan ustaya gittik adana yemeye. bi baktım 3 tane ayrı gelin var. düğünden çıkmışlar kebap yemeye gelmişler. hayatımda ilk defa böyle bişey gördüm ilgincime gitti, bu da orasının kültürü tabi.
otobüs ve dolmuşlarınız klimalı olması güzel, beyendim.
en yakın zamanda yine adanaya gitmek isterim. o güzel şehrin tadını çıkarttın :cat:
hoşçakalın:rendeer:

sen daha sıcak görmemişsin bu aralar hava süper valla geçen seneki sıcaklar falan yok yani, yinede biraz serin havalara gitmek lazım bende 1 hafta 10 gün sonra kayseriye gidiyorum, annemin köyü orda :) bizim yaylamızda orası oluor :cherry:
hasan usta olayına gelince, burda adettir düğünden sonra gelin damat mutlaka yakın arkadşlarıyla ailesiyle falan kebap yemeye giderler, hatta şırdan yemeye :cherry::cherry::queen::queen:

yine bekleriz adanaya ama bence bu sefer bahar aylarında gel, senin için daha iyi olur sıcaklar açısından :cherry:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Doktorlar bu durumda "dokunmayın, karışmayın zamanla geçer" dedi :mrgreen:
adaşım kıvırma kıvırırımmmm.sıkıysa gellllllll:bounce:bak yoksa boşa düşen.senin huyunu ben bilirim(kullnma. seyahat ederken kimse sana zevk vermez.benden başka)ayagını denk al takıl bana:bounce::bounce:
Bende öyle yapıyom fazla karışmıyon :queen:

hüsoooooo beni başkalarıyla karıştırma ben adaşıma benzememmmmmm.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:36 PM ----------

ben yaşlı bi adamım, benim hızım olsa olsa 280 km/h olur...:p

adaşom sen o surati yaparken ben seni sileeerrrr geçerim.atma havanı sonra alırım o havanııııııı.beni bilirsin 340km yaparım.senin yazdığın osurati 4.viteste yapıyom.gel şevkatli kollarıma mutluluğu bende araaaa.gel ne olursan yine gelll:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:40 PM ----------

şimdilik aklımda bikaç model var.

honda cbr 125 ya da biraz daha para kırpabilirsem hyosung gt250 olabilir :cherry::cherry:

bakalım ozamana kadar fikrim 30 kere değişir kesin :queen:

maşallahın var. kırk senelik motorcu bilgiler edinmişsin.:cat:bu gidişle kesin hayabusa alırsın.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
bu lafı bi yerlerden hatırlıyorum ya:)helal sana muzaffer abim benim doğru adamın izindesin:queen:
ben sana güveniyorum kesin sen alırsın ikisininde anahtarı::haapppy: :flower:sağolasın yiğidim sen başkasın.senin gibi doğruları konuşan insanlar az bulunur.:rendeer:özledim seninle gezileri :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:47 PM ----------

GÜNAYDIN YÜCE TÜRK MİLLETi VE HAYIRLI CUMALAR HERKESE.......


Tüm yeni motor sahiplarine hayırlı olsun toptan.....



Muzaffer abim hayırdır iki gündür coşmuşun ....... senden buradaki performansını klüpte vede gezilerde görmek istiyoruz....ööööle uzaktan mesajlarda coşmak yok.....senin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz....bak muzo kardeşim alır anahtarını ona göre.....:queen::queen::queen:....bide unutmadan sen benim abi dostumsun , yani abimsin senin karşında olmam mümkünmü abi ayıpsın .....Düello nedemek.....öl de ölelim .....

ozaman senin gibi adaşımda aynı duyarlılığı göstermesi gerekirdi.fakat malisef kendini fasulyeden zannediyor fakat normal onun gibi insanların arkasında başarılı bir kadın var(japon:queen::queen:)allah yardımcısı olsunnnnn:pr::pr:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[
ozaman senin gibi adaşımda aynı duyarlılığı göstermesi gerekirdi.fakat malisef kendini fasulyeden zannediyor fakat normal onun gibi insanların arkasında başarılı bir kadın var(japon:queen::queen:)allah yardımcısı olsunnnnn:pr::pr:

Ama sen yinede bulaşma benim muzo kardeşime...onun arkasından ancak ben giderim...size de el sallamak kalır geriye......adam haklı ne işin var senin gruptan ayrı gezide....eğer bizi beğenmiyorsan söööle....bilelim....artı FZ6 ile CBR 600F arasında fark var.....bu alem de bir muzo+safiye yenge, iki ben.....
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Haftanın yorgunluğundan mı nedir, ne yazıyorsunuz anlamıyorum birader :farao:

Muzaffer abi sen ana temayı bana mesaj at, ben senin yerine yazarım :wiinkk:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Angaradan selam millet,ne yapıyorsunuz bakem hala geziye karar verememişsiniz atlayın gelin angaraya sizi misafir edem:mrgreen:

Jantim CBF 500 ün hayırlı olsun güle güle kullan ciğerim,

Alpim gnusherim sanada hayırlı olsun ama ne aldın bilmiyorum yoksam pegassoyumu aldın neyse sonuçta ayağın yerden kesildiye önemli değil sanada bir türlü kısmet olmadı dönüşte biralarız artık,

Ofelya sizde hoşgeldiniz dönünce tanışrız artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst