- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
ismail muhabbetimi....yeni okudum...valla bizim için cinsiyetin önemli değil....dostluğun önemli...ister erkek ister bayan gönlünde motor sevdası olsun yeter.....bu arada satlık bi motor var honda 600F CBR gri sahibinden az kullanılmış....bizim muzafferde.... ..:rendeer::rendeer::rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 PM ----------
bilgisayardan anlaşılmıyorki.....yoksa gözünden anlarım ben...bilirsin.....:cat:
Zaten yengen laf sokup duruyor, ne zaman menderese gitsek hep yola bakıyor, acaba Hüseyin tekrar geçermi diye
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 PM ----------
ben de zaten buaraya motor seven dostlar edinmeye geldim :wiinkk:
600 lük motor şu an bana fazla,ilk baştan sakata gelmek istemem, yine de teşekkür ederim haber verdiğin için :wiinkk:
zannetiğin kadar zor değil, bence 600 lük motorun kullanımı daha rahat ve daha kolay, görüntüsü korkutuyor o kadar :mrgreen: