[Adana - MT]

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
abi maşşallah okumaya yetişemiyorumki, yazmayı boşver :D Pazar günü sizi molada bekliyor olacağım ama gezinize katılım gösteremiyeceğim neden derseniz hem yamaha 115 cc size yetişemeye bilirim birde bu yamaha son gazda 600cc gibi benzin içiyor sanırım hava ayarını bozdum :D hem nasip olursa yeni motorumu biran önce alırsam hanımla birlikte çıkmak istiyorum.

Bana şimdi diyorsunuz geziye gitmiceksen neden sabah, sabah bizi orda bekliyorsun. sizleri özledim be abi :salut:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
Sarı zambak mesajlarını biraz daha dikkatli inceleyip diğer arkadaşların mesajlarıyla karşılaştırma yaparsanız kim olduğunu çözmeniz çok kolay. :) Saygılar.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ethemhan fake değil,genç bi kardeşimiz,hergün mekanıma gelir nargile içer,fake muhabbetini uzatmayalım...:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ben lafımı ortaya goyarımmm,isteyen alırr giderrrrr,istemeyen bırakır gaçarrrrr....:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ne demek kardeşim...:p

Yalnız senin yüzünden yazdığım yazılardan dolayı akşam dayak yersem,sorarımm....( frdndl smileysi.. ):mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
abi maşşallah okumaya yetişemiyorumki, yazmayı boşver :D Pazar günü sizi molada bekliyor olacağım ama gezinize katılım gösteremiyeceğim neden derseniz hem yamaha 115 cc size yetişemeye bilirim birde bu yamaha son gazda 600cc gibi benzin içiyor sanırım hava ayarını bozdum :D hem nasip olursa yeni motorumu biran önce alırsam hanımla birlikte çıkmak istiyorum.

Bana şimdi diyorsunuz geziye gitmiceksen neden sabah, sabah bizi orda bekliyorsun. sizleri özledim be abi :salut:

kardeş,pazar günü gelirken rica etsem birkaç penye/lacost/polar kumaş numunesi ve varsa hazır (tişört/switşört)örnek getirebilirsen eğer,arkadaşlarla görerek değerlendirme fırsatımız olur.bu konuda seninde fikir ve önerilerin önemli.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
G ÜN C E L L E M E

D U Y U R U

Toplantımızın neticesinde Pazar gezimizi (Eğer hava şartları uygun olursa)
Yapraklı koy tarafınıa gitmeye karar verdik.

Buluşma Noktası: Mola tesisleri
Buluşma ve Hareket Saati : 8:00

Şimdilik Katılımcılar
1-Eşim ve Ben
2-Muzo ve Eşi
3-Bora ve ???
4-Mustafa Abi ve Eşi
5-Turgay Abi ve Eşi
6-Veyis Hoca ve Eşi
7-Ümit ve ???
8-Gürsel ve Eşi
9-Gürsel ve Eşi
10-İso ve Ferda (müstakbel eşi):cherry:
11-Haluk hoca ve Eşi
12-Yılmaz usta ve ???
13-Gökhan hocam ve Eşi
14-Gökhand ve ???
15-.......
16-.....

Gurubumuzun kararı gereği Sarı Zambak listeden çıkarılmıştır :p

Listemizi güncelersek eğer Pazar sabaha ona göre bilir ve bekleriz:bounce:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
günaydın hereşşşee :)

haluk abinin son yaptığı benim hoşuma gitti güsel olmuş ufak değişiklerle çok daha hoş olabilir kanaatindeyim
ben sevdim giyerim yani:cherry:





görüldüğü gibi isocum canım geziye başkasıyla gidiyo
e pekii ben kimle gitceemmm :silent: gidemicem mii :salut:

benden de günaydın tüm motorsever dostlarım.

halukcuğum eline sağlık güzel olmuş.arkadaki ADANA MOTOSİKLET GURUBU yazısı bence kitabi harflerle olursa daha sade olur diye düşünüyorum.ön tarafta da gürselin dediği gibi tek bayrak olursa yine daha sade olur kanaatindeyim.fikirleri bekliyoruz.

BUGÜNDE BENDEN HERKESTEN ÖNCE OLSUN
<<<<<GÜNAYDIN ADANA MT NİN DEĞERLİ ÜYELERİ:rendeer:>>>>>



HALUKCUM GÜZEL OLMUŞ EMEĞİNE SAĞLIK.
bence ön yüzdeki logolarda çift bayrak yerine tek daha hoş olur ve birde biraz daha küçük boyuta indirgenirse logo daha hoş olur, ön yüz çok kaba oluyor öyle.yani aşırı dikkat çekmeyen ama görende merak uyandıran tarzda olmalı derim.yinede sağol, çalışmalara devam abi:cat:

Haluğun son çizdiği mükemmel olmuş... Benim fikrim aynen bastıralım.

Bu arada Haluk hocam... Sen meslek değiştirsene yahu. Bu ne yetenektir be kardeşim. Doğuştan tasarımcısın sen. Yan çanta yapabilir misin diye sorduğum için affet. Çocuk oyuncağı senin için.

Muzaffer hocam. Bu Mercedes'inkiler forma gibi olmuş yaaaa... Motorcu muyuz futbolcu mu? :p

halukçum bende begendim tebrkler:cat:adaşım muzo benherkesi arkama bindirmem,çok istiyorsan sen tercihini kullanabilir ercü arkadaşı alabilirsin tabiki japonundan kurtulman gerekiyor:queen:

teşekkürler arkadaşlar en azından emeğe saygı var sağolasınız. değişiklikler üzerinde çalışıyorum.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Naci63, osmx, efendy_iso, barrokas, frdndl, haluka28, kroscu01, adanalı, muzaffer1968, turgayçincan, fevri

Allah bereket versin arkadaşlar. Yakında adres satırı yetmeyecek galiba.

Bu arada saat 16:00 sularında bizim balkon meterolojisi, Mersin tarafını tamamen kapalı olarak tespit etti. İnşallah yağmur gelmez.

Halukcuğum, genel kanı son tasarımın iyi olduğu yönde. Yalnız yine genel kanı harf karakterlerini değiştirmen yönünde. Bir de benim ilavem var: Bence motosiklet resmini de "touring" tarzı olarak seçersek sanırım daha iyi olacak. Çünkü oradaki motor cross tarzı. Biz ise pek araziye çıkmıyoruz. Gezimiz daha çok asfaltta. Bu nedenle bence bizim grubun genel amacına o resim (biz touring yaptığımız için) uymuyor. Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Naci63, osmx, efendy_iso, barrokas, frdndl, haluka28, kroscu01, adanalı, muzaffer1968, turgayçincan, fevri

Allah bereket versin arkadaşlar. Yakında adres satırı yetmeyecek galiba.

Bu arada saat 16:00 sularında bizim balkon meterolojisi, Mersin tarafını tamamen kapalı olarak tespit etti. İnşallah yağmur gelmez.

Halukcuğum, genel kanı son tasarımın iyi olduğu yönde. Yalnız yine genel kanı harf karakterlirini değiştirmen yönünde. Bir de benim ilavem var: Bence motosiklet resmini de "touring" tarzı olarak seçersek sanırım daha iyi olacak. Çünkü oradaki motor cross tarzı. Biz ise pek araziye çıkmıyoruz. Gezimiz daha çok asfaltta. Bu nedenle bence bizim grubun genel amacına o resim (biz touring yaptığımız için) uymuyor. Selamlar.

Hocam ben tarsusdayım. bakıyorum hava açık ve net, bir tane bulut bile yok :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst