Naci63, osmx, efendy_iso, barrokas, frdndl, haluka28, kroscu01, adanalı, muzaffer1968, turgayçincan, fevri
Allah bereket versin arkadaşlar. Yakında adres satırı yetmeyecek galiba.
Bu arada saat 16:00 sularında bizim balkon meterolojisi, Mersin tarafını tamamen kapalı olarak tespit etti. İnşallah yağmur gelmez.
Halukcuğum, genel kanı son tasarımın iyi olduğu yönde. Yalnız yine genel kanı harf karakterlerini değiştirmen yönünde. Bir de benim ilavem var: Bence motosiklet resmini de "touring" tarzı olarak seçersek sanırım daha iyi olacak. Çünkü oradaki motor cross tarzı. Biz ise pek araziye çıkmıyoruz. Gezimiz daha çok asfaltta. Bu nedenle bence bizim grubun genel amacına o resim (biz touring yaptığımız için) uymuyor. Selamlar.