yaw kardeşim o kadar tasarım yapıyoruz bir yorum yazsanıza beğendik veya beğenmedik diye... anca geyik... nereye kadr bu geyik.
Gel benim artçım ol annem,bakalım bi daha motor görmek isteyecekmisin...![]()
sagolasın ismail abim arkanda geziye gelmeme izin verdiğin için teşekkürler..ben kormam abi alışığım böyle şeylere..kuştan korkan darı ekmez abi:bounce:
kardeşim ercü seni tanımıyoruz geziye gelmeden önce seni tanımamız gerek bu yüzden çarşambaları gel bi tanışalım eger uygun olursan geziye gelmende bi sakınca yok..tanımadıgımız insanlarla geziye gitme lüksümüz yok arkadaşım insan tanımadıgı bi insanla biryere gitmez
kardeşim ercü seni tanımıyoruz geziye gelmeden önce seni tanımamız gerek bu yüzden çarşambaları gel bi tanışalım eger uygun olursan geziye gelmende bi sakınca yok..tanımadıgımız insanlarla geziye gitme lüksümüz yok arkadaşım insan tanımadıgı bi insanla biryere gitmez
Muzaffer Abi;
bi-iki sayfa öncesinde ben kendi ismimi yazdım gezi listesine, ''önce seni tanımamız gerek bu yüzden çarşambaları gel bi tanışalım eger uygun olursan'' cümlendeki anlam benide ilgilendirdiği için soruyorum, ben bu Carsamba günü gelemedim kendimi tanıştıramadım ama geziye katılmak istiyorum (artçı olarak değil) yukarıdaki cümlene atfen soruyorum bi problem teşkiletmem değil mi ?Gerçi aranızdan tanıştıklarım var, Gürsel abi ve Muzaffer abi referanslarım onlar :cat:
Gönül rahatlıkla katılabilirsin :thumleft: yanlız bulşma saatine uymanı rica ederiz :mrgreen:
Saat problem değil, 8den çok daha önce gelmiş sizi bekliyo olacağım :cat:
Peki Muzaffer abi; yani bu ilk katılımım olacagı için bu konuda pek bi bilgim yok; gelirken getirmem gerekenler konuundaki tavsiyelerin nelerdir? yani hem kendim için hem grup için yapmam/getirmem gerekenler ?
günaydın hereşşşee
haluk abinin son yaptığı benim hoşuma gitti güsel olmuş ufak değişiklerle çok daha hoş olabilir kanaatindeyim
ben sevdim giyerim yani:cherry:
görüldüğü gibi isocum canım geziye başkasıyla gidiyo
e pekii ben kimle gitceemmm :silent: gidemicem mii :salut:
Getirmen gerekenleri Listeliyorum:
1-Kendini
2-Motosiklet
3-Full benzin deposu
4-Full koruma
5-Belki lazım olur diye para
6-İstersen aklı başında alabildiğin kadar artçı :mrgreen:
7-Neşe
8-saksılı çiçek
9-kolonya
10-yara bandı
11-izolabant
12-pense
13-ingiliz anahtarı
14- 4 litre motor yağı
15-yağ filtresi
16-benzin filtresi
17-hava filtresi
aklıma bu kadarı geliyor.:thumleft:
Bu arada Haluk hocam... Sen meslek değiştirsene yahu. Bu ne yetenektir be kardeşim. Doğuştan tasarımcısın sen. Yan çanta yapabilir misin diye sorduğum için affet. Çocuk oyuncağı senin için.
Muzaffer hocam. Bu Mercedes'inkiler forma gibi olmuş yaaaa... Motorcu muyuz futbolcu mu?![]()
bu resimleri sağdece fikir edinmek için ekliyorum.
![]()
![]()
bence en uygun kıyafet:rendeer: ben çok begendim bora abimim sitili motorunada uygun bi kıyafet çok zevkli:bounce: