Abilerim Bende Geziye Gelmek Istiyorum Ama Motorsikletim Henüz Yok Artçı Olarak Geziye Gelme şansım Varmı.şimdiden Teşekkür Ederim
Kış günü tşört çok tutar bence, destekliyorum sizleri :mrgreen:
abilerim tişört deyilde. siwit tişört yaptırsak kışın da giyilir, yazında tişört yapılır.
bence tişört yerinede lagostan bir ürün yaptıra biliriz daha uzun ömürlü ve farklı birşey olur.
isterseniz ben yaptıra bilirim ben aynı zamanda okul forma tasarımlarıda yapıyorumsize güzl bir formada yapa bilirim
![]()
Ya arkadaşlar hiç beni ziyarete gelmiyorsunuz gelince bir çay ısmarliyim yaa mekanım belli
Turgut özal mah. ahmet sapmaz bulvarı no:52/a ( hayalpark edo karşısı) herkezi beklerim..
kendinizi tanıtsanız zambak kardeşim:silent:arkadaşlar merhaba bende yeni üye oldum.hepinize merhaba işşalah tanışırız sizleri çok merak ediyorum abiler .tanışmak dilegimle
abi bol yapraklı bir yer diyorlar, hatta sarmalık toplayabiliyormuşuzYapraklı koyu ne tarafa düşer?
bora abi veyis hocamın balkon meteorolojisinide yabana atma derim:cat:elimizde çok yönlü hava raporları var:
incirlik/devlet meteoroloji/turkcelin ki/yunan meteorolojisi :queen:
senin sesin duyulmazmı şahincimslm adana MT
Sesimi duyan var mı?
bak ben yazıyorum haslm okuyanlara...
Şahin Erdem, efendy_iso+, M.Ozbayrak, adanalı+
::haapppy:::haapppy:::haapppy:
okuyupda yazmayanlara :okey::
seni eklesin muzafferim sen gelmezsen kim çeerdek yedirecek bize:cat:Slm Şahin Erdem, sesini duymuyorum ama yazdıklarını okuyabiliyorum :mrgreen:
Gelirim gelmem ben bişe bilmem (daha erken yani); hele bir pazar sabahı olsun :mrgreen:
en müsait ümitim bence, kendi ne derki:silent:Abilerim Bende Geziye Gelmek Istiyorum Ama Motorsikletim Henüz Yok Artçı Olarak Geziye Gelme şansım Varmı.şimdiden Teşekkür Ederim
seni eklesin muzafferim sen gelmezsen kim çeerdek yedirecek bize:cat:
Haluk hocam güzel ama bence ortadaki şişeyi ve şişleri kaldırım, motosiklet resmini ortaya daha iyi oturtursak ve vurgularsak iyi olur. Öbür türlü kebapcı dükanlarının garsonu gibi bir durum ortaya çıkmasın. Ama genel tasarım (şişe ve şişler hariç) bence güzel.
Abilerim Bende Geziye Gelmek Istiyorum Ama Motorsikletim Henüz Yok Artçı Olarak Geziye Gelme şansım Varmı.şimdiden Teşekkür Ederim