[Adana - MT]

Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
22
Abilerim Bende Geziye Gelmek Istiyorum Ama Motorsikletim Henüz Yok Artçı Olarak Geziye Gelme şansım Varmı.şimdiden Teşekkür Ederim
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Abilerim Bende Geziye Gelmek Istiyorum Ama Motorsikletim Henüz Yok Artçı Olarak Geziye Gelme şansım Varmı.şimdiden Teşekkür Ederim

müracat Bora kardeşime yapacan :mrgreen:

Kış günü tşört çok tutar bence, destekliyorum sizleri :mrgreen:

vay allah razı olsun :mrgreen: Fikir üretecen kardeşim kuru destekle olmuyor :p

iso bak tam sana göre bir şey buldum :p
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/53885-motobot-6-a.html
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Birkaç tişört baskı örnekleri,fikir versin diye;

55510262os3.jpg

burada,ÖZEL KUVVETLER yerine MOTOSİKLET,MAK yerine de ADANA olabilir.
32444933bt3.jpg

64637507ey3.jpg

harput motosiklet derneğinin tişörtü
93273606fm9.jpg

28366427tm5.jpg

34990624vv9.jpg

61978653lj6.jpg
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
abilerim tişört deyilde. siwit tişört yaptırsak kışın da giyilir, yazında tişört yapılır.

bence tişört yerinede lagostan bir ürün yaptıra biliriz daha uzun ömürlü ve farklı birşey olur.

isterseniz ben yaptıra bilirim ben aynı zamanda okul forma tasarımlarıda yapıyorum ;) size güzl bir formada yapa bilirim :D

Ya arkadaşlar hiç beni ziyarete gelmiyorsunuz gelince bir çay ısmarliyim yaa mekanım belli

Turgut özal mah. ahmet sapmaz bulvarı no:52/a ( hayalpark edo karşısı) herkezi beklerim..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
abilerim tişört deyilde. siwit tişört yaptırsak kışın da giyilir, yazında tişört yapılır.
bence tişört yerinede lagostan bir ürün yaptıra biliriz daha uzun ömürlü ve farklı birşey olur.
isterseniz ben yaptıra bilirim ben aynı zamanda okul forma tasarımlarıda yapıyorum ;) size güzl bir formada yapa bilirim :D
Ya arkadaşlar hiç beni ziyarete gelmiyorsunuz gelince bir çay ısmarliyim yaa mekanım belli
Turgut özal mah. ahmet sapmaz bulvarı no:52/a ( hayalpark edo karşısı) herkezi beklerim..

kardeş bizimde senin gibi bir yol gösteren hatta yardımcı olabilecek dosta ihtiyacımız var.zaten bizde lacost kumaşı veya iyi kalite penye olsun diye fikir yürütüyoruz.kumaş kadar baskınında kaliteli olması lazım,malum adana'da sıcak/ter olayı,sık yıkamaya müsait olsun diyoruz.kışlık içinde yine fikirlere açığız.sen bana özelden sabit ve cep telefonunuda bildir ki lazım olduğunda haberleşebilelim.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar merhaba bende yeni üye oldum.hepinize merhaba işşalah tanışırız sizleri çok merak ediyorum abiler .tanışmak dilegimle
kendinizi tanıtsanız zambak kardeşim:silent:
Yapraklı koyu ne tarafa düşer?
abi bol yapraklı bir yer diyorlar, hatta sarmalık toplayabiliyormuşuz:)
elimizde çok yönlü hava raporları var:
incirlik/devlet meteoroloji/turkcelin ki/yunan meteorolojisi :queen:
bora abi veyis hocamın balkon meteorolojisinide yabana atma derim:cat:
slm adana MT

Sesimi duyan var mı?
senin sesin duyulmazmı şahincim:) pazara sende geliyorsun o zaman:cat::rendeer:
slm okuyanlara...
Şahin Erdem, efendy_iso+, M.Ozbayrak, adanalı+
::haapppy:::haapppy:::haapppy:
okuyupda yazmayanlara ::pokey::
bak ben yazıyorum ha:p
Slm Şahin Erdem, sesini duymuyorum ama yazdıklarını okuyabiliyorum :mrgreen:

Gelirim gelmem ben bişe bilmem (daha erken yani); hele bir pazar sabahı olsun :mrgreen:
seni eklesin muzafferim sen gelmezsen kim çeerdek yedirecek bize:cat:
Abilerim Bende Geziye Gelmek Istiyorum Ama Motorsikletim Henüz Yok Artçı Olarak Geziye Gelme şansım Varmı.şimdiden Teşekkür Ederim
en müsait ümitim bence, kendi ne derki:silent:

merhaba arkadaşlar kendimce bişeyler yaptım. yorumlarınızı alıyım.


haluk ellerine sağlık.tam bizi anlatmış:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Haluk hocam güzel ama bence ortadaki şişeyi ve şişleri kaldırım, motosiklet resmini ortaya daha iyi oturtursak ve vurgularsak iyi olur. Öbür türlü kebapcı dükanlarının garsonu gibi bir durum ortaya çıkmasın. Ama genel tasarım (şişe ve şişler hariç) bence güzel.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Haluk hocam güzel ama bence ortadaki şişeyi ve şişleri kaldırım, motosiklet resmini ortaya daha iyi oturtursak ve vurgularsak iyi olur. Öbür türlü kebapcı dükanlarının garsonu gibi bir durum ortaya çıkmasın. Ama genel tasarım (şişe ve şişler hariç) bence güzel.

Renklisi de güzel ama fikrim aynı.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abilerim Bende Geziye Gelmek Istiyorum Ama Motorsikletim Henüz Yok Artçı Olarak Geziye Gelme şansım Varmı.şimdiden Teşekkür Ederim

Gel benim artçım ol annem,bakalım bi daha motor görmek isteyecekmisin...:p

bugün matrak şopa gittim,kişiye özel tşört yapımının maliyeti 50 ytl'yi bulur diyor,ama herkese aynı tşörtü yaparda nick ve kan gurubu yazmassak,20 ytl'ye bu iş tamam galiba...

Ama yusuf daha bilgili ve tecrübeli,topu yusufa atma düşüncesindeyim,siz ne dersiniz..:)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
abi baskı da olur ama istersen nakışta yaptıra biliriz ömürlük olur.

[email protected]

gsm : 0555-4838083 7/24 açık bir telefon :D

bi size çalışmalarımdan foto çekim yarin sabah eklicem iyi akşamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
osmx oku oku nereye kadar,yazsana kardeşimm,adamı hasta etme mimkinse....

nickim niye pembe diyede sorma,anladın sen onu...:queen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
yaw kardeşim o kadar tasarım yapıyoruz bir yorum yazsanıza beğendik veya beğenmedik diye... anca geyik... nereye kadr bu geyik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst