[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
muhabbet almış yürümüş iso da kendine ugraşacak başka birini bulmuş şukürler olsun:p

 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
BUGÜNDE BENDEN HERKESTEN ÖNCE OLSUN
<<<<<GÜNAYDIN ADANA MT NİN DEĞERLİ ÜYELERİ:rendeer:>>>>>

yaw kardeşim o kadar tasarım yapıyoruz bir yorum yazsanıza beğendik veya beğenmedik diye... anca geyik... nereye kadr bu geyik.

HALUKCUM GÜZEL OLMUŞ EMEĞİNE SAĞLIK.
bence ön yüzdeki logolarda çift bayrak yerine tek daha hoş olur ve birde biraz daha küçük boyuta indirgenirse logo daha hoş olur, ön yüz çok kaba oluyor öyle.yani aşırı dikkat çekmeyen ama görende merak uyandıran tarzda olmalı derim.yinede sağol, çalışmalara devam abi:cat:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
benden de günaydın tüm motorsever dostlarım.

halukcuğum eline sağlık güzel olmuş.arkadaki ADANA MOTOSİKLET GURUBU yazısı bence kitabi harflerle olursa daha sade olur diye düşünüyorum.ön tarafta da gürselin dediği gibi tek bayrak olursa yine daha sade olur kanaatindeyim.fikirleri bekliyoruz.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
G Ü N A Y D I N millet :rendeer:
Evde oğlumun giydiği T-shirt çok hoşuma gidiyor bundan esinlenerekde güzel birşeyler olabilir. Ayrıca haluk hocamın tasarladığıda güzel olmuş ancak boraya katılıyorum yazı karakteri değişirse daha güzel olacak. Birde daha önce haluk hocamın çizdiği motosiklet çok hoşuma gitmişti onuda ortaya koya biliriz tabiki sırt kısmına :mrgreen:
11wcvwy.jpg


muhabbet almış yürümüş iso da kendine ugraşacak başka birini bulmuş şukürler olsun:p


Cengiz bu dah çok güzelmiş :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
günaydın hereşşşee :)

haluk abinin son yaptığı benim hoşuma gitti güsel olmuş ufak değişiklerle çok daha hoş olabilir kanaatindeyim
ben sevdim giyerim yani:cherry:

Gel benim artçım ol annem,bakalım bi daha motor görmek isteyecekmisin...:p

sagolasın ismail abim arkanda geziye gelmeme izin verdiğin için teşekkürler..ben kormam abi alışığım böyle şeylere..kuştan korkan darı ekmez abi:bounce:

görüldüğü gibi isocum canım geziye başkasıyla gidiyo
e pekii ben kimle gitceemmm :silent: gidemicem mii :salut:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
kardeşim ercü seni tanımıyoruz geziye gelmeden önce seni tanımamız gerek bu yüzden çarşambaları gel bi tanışalım eger uygun olursan geziye gelmende bi sakınca yok..tanımadıgımız insanlarla geziye gitme lüksümüz yok arkadaşım insan tanımadıgı bi insanla biryere gitmez

senmi tanımıyon :silent: çok şaşırdım tanımadığın insanların nikini kullanarak birileriyle dalga geçmesini biliyon ama :mrgreen:
Ceza olarak ercüyü sen götürmen gerekir ::koop::
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
kardeşim ercü seni tanımıyoruz geziye gelmeden önce seni tanımamız gerek bu yüzden çarşambaları gel bi tanışalım eger uygun olursan geziye gelmende bi sakınca yok..tanımadıgımız insanlarla geziye gitme lüksümüz yok arkadaşım insan tanımadıgı bi insanla biryere gitmez

Muzaffer Abi;
bi-iki sayfa öncesinde ben kendi ismimi yazdım gezi listesine, ''önce seni tanımamız gerek bu yüzden çarşambaları gel bi tanışalım eger uygun olursan'' cümlendeki anlam benide ilgilendirdiği için soruyorum, ben bu Carsamba günü gelemedim kendimi tanıştıramadım ama geziye katılmak istiyorum (artçı olarak değil :) ) yukarıdaki cümlene atfen soruyorum bi problem teşkiletmem değil mi ?Gerçi aranızdan tanıştıklarım var, Gürsel abi ve Muzaffer abi referanslarım onlar :cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Muzaffer Abi;
bi-iki sayfa öncesinde ben kendi ismimi yazdım gezi listesine, ''önce seni tanımamız gerek bu yüzden çarşambaları gel bi tanışalım eger uygun olursan'' cümlendeki anlam benide ilgilendirdiği için soruyorum, ben bu Carsamba günü gelemedim kendimi tanıştıramadım ama geziye katılmak istiyorum (artçı olarak değil :) ) yukarıdaki cümlene atfen soruyorum bi problem teşkiletmem değil mi ?Gerçi aranızdan tanıştıklarım var, Gürsel abi ve Muzaffer abi referanslarım onlar :cat:

Gönül rahatlıkla katılabilirsin :thumleft: yanlız bulşma saatine uymanı rica ederiz :mrgreen:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Gönül rahatlıkla katılabilirsin :thumleft: yanlız bulşma saatine uymanı rica ederiz :mrgreen:

Saat problem değil, 8den çok daha önce gelmiş sizi bekliyo olacağım :cat:
Peki Muzaffer abi; yani bu ilk katılımım olacagı için bu konuda pek bi bilgim yok; gelirken getirmem gerekenler konuundaki tavsiyelerin nelerdir? yani hem kendim için hem grup için yapmam/getirmem gerekenler ?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Saat problem değil, 8den çok daha önce gelmiş sizi bekliyo olacağım :cat:
Peki Muzaffer abi; yani bu ilk katılımım olacagı için bu konuda pek bi bilgim yok; gelirken getirmem gerekenler konuundaki tavsiyelerin nelerdir? yani hem kendim için hem grup için yapmam/getirmem gerekenler ?

Getirmen gerekenleri Listeliyorum:
1-Kendini
2-Motosiklet
3-Full benzin deposu
4-Full koruma
5-Belki lazım olur diye para
6-İstersen aklı başında alabildiğin kadar artçı :mrgreen:
7-Neşe
8-saksılı çiçek
9-kolonya
10-yara bandı
11-izolabant
12-pense
13-ingiliz anahtarı
14- 4 litre motor yağı
15-yağ filtresi
16-benzin filtresi
17-hava filtresi
aklıma bu kadarı geliyor.:thumleft:
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Bu arada Haluk hocam... Sen meslek değiştirsene yahu. Bu ne yetenektir be kardeşim. Doğuştan tasarımcısın sen. Yan çanta yapabilir misin diye sorduğum için affet. Çocuk oyuncağı senin için.

Muzaffer hocam. Bu Mercedes'inkiler forma gibi olmuş yaaaa... Motorcu muyuz futbolcu mu? :p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2008
Mesajlar
22
günaydın hereşşşee :)

haluk abinin son yaptığı benim hoşuma gitti güsel olmuş ufak değişiklerle çok daha hoş olabilir kanaatindeyim
ben sevdim giyerim yani:cherry:





görüldüğü gibi isocum canım geziye başkasıyla gidiyo
e pekii ben kimle gitceemmm :silent: gidemicem mii :salut:

saygı deger hanfendi eger iso abim benimle gitmek istemesinden dolayı rahatsız isenizben onunla seyahat yerine başka abilerin arkasına biner veya arkadaşımın mobiletiylede gelebilirim kanagatindeyim
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Getirmen gerekenleri Listeliyorum:
1-Kendini
2-Motosiklet
3-Full benzin deposu
4-Full koruma
5-Belki lazım olur diye para
6-İstersen aklı başında alabildiğin kadar artçı :mrgreen:
7-Neşe
8-saksılı çiçek
9-kolonya
10-yara bandı
11-izolabant
12-pense
13-ingiliz anahtarı
14- 4 litre motor yağı
15-yağ filtresi
16-benzin filtresi
17-hava filtresi
aklıma bu kadarı geliyor.:thumleft:

Abi anlaşıldı sen grubun tüm kışlık bakımlarını bana yaptıracaksın herhalde gezide :queen: gideceğimiz yer Adana'dan baya bi uzak sanırım değil mi ?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bu arada Haluk hocam... Sen meslek değiştirsene yahu. Bu ne yetenektir be kardeşim. Doğuştan tasarımcısın sen. Yan çanta yapabilir misin diye sorduğum için affet. Çocuk oyuncağı senin için.

Muzaffer hocam. Bu Mercedes'inkiler forma gibi olmuş yaaaa... Motorcu muyuz futbolcu mu? :p

Gökhan hocam benimkisi bir fikir verebilir diye sundum :wiinkk:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
G ÜN C E L L E M E

D U Y U R U

Toplantımızın neticesinde Pazar gezimizi (Eğer hava şartları uygun olursa)
Yapraklı koy tarafınıa gitmeye karar verdik.
Buluşma Noktası: Mola tesisleri
Buluşma ve Hareket Saati : 8:00
Şimdilik Katılımcılar
1-Eşim ve Ben
2-Muzo ve Eşi
3-Bora ve ???
4-Mustafa Abi ve Eşi
5-Turgay Abi ve Eşi
6-Veyis Hoca ve Eşi
7-Ümit ve ???
8-Gürsel ve Eşi
9-Gürsel ve Eşi
10-İso ve Ferda (müstakbel eşi)
11-Haluk hoca ve Eşi
12-Yılmaz usta ve ???
13-Gökhan hocam ve Eşi
14-Gökhand ve ???
15-Sarı zambak
16.....


Listemizi güncelersek eğer Pazar sabaha ona göre bilir ve bekleriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst