[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Montlar 120 ytl axses ve world e taksit yapıyor,pantolonlar 130 ytl ve 110 ytl armode marka güzel görünüyorlar,eldivenler kaleci eldiveni gibi,o eldivenleri takıpta gaz çevirebilmek hakgetire....:cherry:

Yazan:Spedy_iso
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
G Ü N C E L L İ Y O R U M
D U Y U R U
arkadaşlar,çarşamba buluşmamız için,CAFE ROOMS'a rezervasyon yaptırdım.adresi:yüzme havuzunun yanından çifteminareye giden yol üzerinde,BİM MARKET'in yanından girilice 50 mt. ilerde solda,MHP il binasının karşısı.bilgilerinize.

Boracığım eskiden bir Mas taksi vardı. Onun neresine düşüyor bu "odalar kahvesi"????????????
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Montlar 120 ytl axses ve world e taksit yapıyor,pantolonlar 130 ytl ve 110 ytl armode marka güzel görünüyorlar,eldivenler kaleci eldiveni gibi,o eldivenleri takıpta gaz çevirebilmek hakgetire....:cherry:

Yazan:Spedy_iso

yerini bi tarif etsene :cat: gidim bi bakim :bounce:

yoksa isonun yeni nicki bumu:mrgreen:

veyis hocam mas taksiyi geçince çifte minare kavşağından kız yurduna doğru dön çapraz ara

gürselim kırmızı ER6F ne iş ::pala::
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Sevgili arkadaşlar üç gündür bilgisayar arızalıydı bu gün yapıldı hepiniz maşallah iyi görünüyorsunuz okuduğum kadarıyla,Gokhand kardeşimizede aramıza hoş geldin derken en kısa zamanda tanışmak dileğiyle ben Mustafa.Akşam görüşmek üzere arkadaşlar.:bounce:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
arkadaşlar bu tugradan yola cıkarak bir logo yapmayı düşünüyorum ne dersiniz

 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
HEPİNİZE GÜNAYDIN ARKADAŞLAR

26.11.2008 geleneksel çarşamba buluşması resimleri

dscn57811770700qt0.jpg

dscn57701781203nj8.jpg

dscn57711790343bp9.jpg

dscn57721799198kx8.jpg

dscn57731807981mu8.jpg

dscn57741816497bj2.jpg

dscn57751826141hd1.jpg

dscn57761834686jd1.jpg

dscn57771843450ju0.jpg

dscn57781852369pc5.jpg

dscn57791861582nh8.jpg

dscn57801870138qq2.jpg


KATILAN TÜM ARKADAŞLARIMA TEŞEKKÜR EDERİM.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
günaydın arkadaşlar.hayırlı işler bol kazançlar(bol kazanç kısmı bu kriz çığırtkanlığı ortamında biraz yavan kaldı ama:pr:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
D U Y U R U

Toplantımızın neticesinde Pazar gezimizi (Eğer hava şartları uygun olursa)::blusssh:
Yapraklı koy tarafınıa gitmeye karar verdik::148::.
Buluşma Noktası: Mola tesisleri
Buluşma ve Hareket Saati : 8:00
Şimdilik Katılımcılar
1-Eşim ve Ben
2-Muzo ve Eşi
3-Bora ve ???
4-Mustafa Abi ve Eşi
5-Turgay Abi ve Eşi
6-Veyis Hoca ve Eşi
7-Ümit ve ???
8-Gürsel ve Eşi
9-Gürsel ve Eşi
10-İso ve Ferda (müstakbel eşi)
11-Haluk hoca ve Eşi
12-Yılmaz usta ve ???
13-......... ::belge:: ::11122::

Listemizi güncelersek eğer Pazar sabaha ona göre bilir ve bekleriz :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst