- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
aslında mont güzel görünüyo fakat ben internetten alışveriş konusunda biraz çekimserimm,ama bugün burdaki mağazaya bakacam...![]()
Pantolonda bakıp bana haber verirmisin :cat: varmı fiyatı ne :silent:
aslında mont güzel görünüyo fakat ben internetten alışveriş konusunda biraz çekimserimm,ama bugün burdaki mağazaya bakacam...![]()
G Ü N C E L L İ Y O R U M
D U Y U R U
arkadaşlar,çarşamba buluşmamız için,CAFE ROOMS'a rezervasyon yaptırdım.adresi:yüzme havuzunun yanından çifteminareye giden yol üzerinde,BİM MARKET'in yanından girilice 50 mt. ilerde solda,MHP il binasının karşısı.bilgilerinize.
Yazan:Spedy_iso
veyis hocam mas taksiyi geçince çifte minare kavşağından kız yurduna doğru dön çapraz ara
Montlar 120 ytl axses ve world e taksit yapıyor,pantolonlar 130 ytl ve 110 ytl armode marka güzel görünüyorlar,eldivenler kaleci eldiveni gibi,o eldivenleri takıpta gaz çevirebilmek hakgetire....:cherry:
Yazan:Spedy_iso
yoksa isonun yeni nicki bumu:mrgreen:
veyis hocam mas taksiyi geçince çifte minare kavşağından kız yurduna doğru dön çapraz ara
Çapraz ara derken? Hala anlayamadım!?:silent:r:
gürselim kırmızı ER6F ne iş :ala::
hocam kız yurdunun karşısında çerezci var, onun hemen yanında foto var, onun yanında ismi sena olması lazım bir dükkan var sayısal bayiliğide yapıyor, hemen sonraki ara![]()
OK. Teşekkürler kardeş.
Saat yine 8'de mi? yoksa 7:30 mu?
yerini bi tarif etsene :cat: gidim bi bakim :bounce:
gürselim kırmızı ER6F ne iş :ala::