[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe iyi akşamlar,balıklar ve salata güzeldi yol muhteşemdi katılımda bi hayli yüksekti çoook eğlendik demek isterdim, ama sağlık olsun başka bir aksiyon yaptık eğlendik güldük yedik içtik her neyse,
muzaffer abi o motora o mont gitmemiş abi haftanın rüküşü proğramına girseydin kesin 1 puan alırdın
iso cum sen o ağacın altındamı bekledin yoksa,hani şarkılara konu olan sen neden balkondan havaya bakmadın,hadi ben yunan meteorolojisine güvendim sende balkona çıkıp baksaydın.Neyse güzel bir anı olarak saklayın çarşamba günü çıkarıp güleriz,iyi akşamlar herkeşe
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
G Ü N A Y D I N D O S T L A R

iyi haftalar,bol kazançlar,sağlıklı günler...:)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
günaydın herkese
nası üzülmüştüm yaa gelemiyorum geziye diye :pale:
temiz kalpliyim işte ::meleeek: ben gidemiyodum sizde gidemediniz :cherry:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Bugün öğretmenler günü.

Veyis Hocam ve Haluk Hocam başta olmak üzere tüm motorcu öğretmenlerin öğretmenler gününü kutlarım. :rendeer:
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Günaydın herkese... Ben de Haluk hocamın ve Veyis hocamın öğretmenler gününü kutlarım.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
aaa demi bütün öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun (başta babamın ve abimiiinnn :D )
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bak unutmuşum :cyclopsan
Veyis hocamın ve Haluk hocamın Öğretmenler günü kutlu olsun :rendeer:
Ayrıca diğer tüm öğretmenlerinde Öğretmenler günü kutlu olsun ::pala::::smartass::gozluk::::biggrinn::alkiis::
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Hatırlayıp kutlamanız büyük nezaket. Ben de tüm öğretmenlerimizin ve Haluk'un öğretmenler gününü kutlarım. Selamlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
D U Y U R U
arkadaşlar,çarşamba buluşmamız için,CAFE ROOMS'a rezervasyon yaptırdım.adresi:yüzme havuzunun yanından çifteminareye giden yol üzerinde,BİM MARKET'in yanından girilice 50 mt. ilerde solda,MHP il binasının karşısı.bilgilerinize.

Ben de Haluk hocamın ve Veyis hocamın öğretmenler gününü kutlarım.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
D U Y U R U
arkadaşlar,çarşamba buluşmamız için,CAFE ROOMS'a rezervasyon yaptırdım.adresi:yüzme havuzunun yanından çifteminareye giden yol üzerinde,BİM MARKET'in yanından girilice 50 mt. ilerde solda,MHP il binasının karşısı.bilgilerinize.

Ben kafenin yerini bildiğim hale bu adresi anlamadım:cherry:

Bütün öğretmenlerin öğretmenler gününü kutluyorum,ama lisedeki fizikçimizinkini kutlamıyorum...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst