herkeşe iyi akşamlar,balıklar ve salata güzeldi yol muhteşemdi katılımda bi hayli yüksekti çoook eğlendik demek isterdim, ama sağlık olsun başka bir aksiyon yaptık eğlendik güldük yedik içtik her neyse,
muzaffer abi o motora o mont gitmemiş abi haftanın rüküşü proğramına girseydin kesin 1 puan alırdın
iso cum sen o ağacın altındamı bekledin yoksa,hani şarkılara konu olan sen neden balkondan havaya bakmadın,hadi ben yunan meteorolojisine güvendim sende balkona çıkıp baksaydın.Neyse güzel bir anı olarak saklayın çarşamba günü çıkarıp güleriz,iyi akşamlar herkeşe