[Adana - MT]

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Bana güven; yağar dedim mi yağar.

Bu arada Sayısal rakamlarını açıklıyorum: 1-4-14-23-26-31 :mrgreen:

Muhakkak oyna



evet 1-23-26 banko ama 41-48 olma ihtimali fazla nemli havalarda rakamsal olarak fazla alan kaplayan karekterler yoğunluktan daha aşağıda kaldığı bilimsel denylerle açıklanmış

yarın ben yokum herkes biliyordur umarım ne yapacağımı
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hava iyi olursa bizimde gelme durumumuz var herkese iyi akşamlar
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
hava iyi olmayacak. çok mu kehanetimsi oldu????

yarın salbaş tarafında havacıların festivali vardı; paraşüt, maket uçak, piknik; vs. vs. onlarda hava muhalefeti nedeniyle organizasyonlarını iptal ettiler.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
hava iyi olmayacak. çok mu kehanetimsi oldu????

yarın salbaş tarafında havacıların festivali vardı; paraşüt, maket uçak, piknik; vs. vs. onlarda hava muhalefeti nedeniyle organizasyonlarını iptal ettiler.


kardeş avatarındaki resime bakılırsa kehanet senin göbek adımış gibi duruyor
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yunanistan meteoroliji sitesine girdik %70 yağmur deniliyor 15:50 itibari ile,diğer zamanlar parçalı bulutlu yani saat 4 e kadar bişey yok ondan sonra yağmur ben demiyorum yunan metosu diyor,diyeceksiniz ki ne alaka eski denizciyiz ya gemideyken yunan meteosundan alırdık hava raporunu hiç şaşmazdı o yüzden diyorum iyi akşamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
yunanistan meteoroliji sitesine girdik %70 yağmur deniliyor 15:50 itibari ile,diğer zamanlar parçalı bulutlu yani saat 4 e kadar bişey yok ondan sonra yağmur ben demiyorum yunan metosu diyor,diyeceksiniz ki ne alaka eski denizciyiz ya gemideyken yunan meteosundan alırdık hava raporunu hiç şaşmazdı o yüzden diyorum iyi akşamlar

Hadi ya :cyclopsan

Ağzından bal akıyor cengizim :cat: :rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Arkadaşlar ben şimdi balkondan baktım. Yarın hava inşallah güzel olacak. Ama öğleden sonra erken dönelim. Bizim metoroloji bu işten anlamıyor! Buluşma saat 10:00'da ve Galeryada mı? Galeryanın çok derinlerine gitmeyelim!! Aski kavşağından galeryaya döner dönmez oradaki boş alanda olalım. Selamlar ve iyi geceler. Rahat uyuyun!
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya zaferim senden başka okumuyan yok,okumaya niyetin yoksa kaportacıda yada tornacıda falan çalış,yarın saat 10:00 da galleriya mc donalds arkası buluşma yeri imiş duyurulur.Zafer bunuda okuyamıyorsan senin niyetin gelmek değil,bahane üretmek
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
arkadaşlar yarın hava iyi olacağa benziyor. yarın 9.00 da galleriada buluşmak üzere. herkeze iyi geceler.:rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
ya zaferim senden başka okumuyan yok,okumaya niyetin yoksa kaportacıda yada tornacıda falan çalış,yarın saat 10:00 da galleriya mc donalds arkası buluşma yeri imiş duyurulur.Zafer bunuda okuyamıyorsan senin niyetin gelmek değil,bahane üretmek

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Şimdiki aklım olsa okurmuydum hiç...

Senin yazdığını değil Ahmet'in mesajındaki tabloyu okuyamadım.

Gelme niyetinde değilim, size iyi ıslanmalar.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Şimdiki aklım olsa okurmuydum hiç...

Senin yazdığını değil Ahmet'in mesajındaki tabloyu okuyamadım.

Gelme niyetinde değilim, size iyi ıslanmalar.

tatlı su motorcusu seniiiii
abi madem kuru ve düz zemin tercih edecen, sat gs650 yi al bi race :p

Allah hepinizi korusun abilerim, kardeşlerim. dikkatli olun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst