Bana güven; yağar dedim mi yağar.
Bu arada Sayısal rakamlarını açıklıyorum: 1-4-14-23-26-31 :mrgreen:
Muhakkak oyna
hava iyi olmayacak. çok mu kehanetimsi oldu????
yarın salbaş tarafında havacıların festivali vardı; paraşüt, maket uçak, piknik; vs. vs. onlarda hava muhalefeti nedeniyle organizasyonlarını iptal ettiler.
yunanistan meteoroliji sitesine girdik %70 yağmur deniliyor 15:50 itibari ile,diğer zamanlar parçalı bulutlu yani saat 4 e kadar bişey yok ondan sonra yağmur ben demiyorum yunan metosu diyor,diyeceksiniz ki ne alaka eski denizciyiz ya gemideyken yunan meteosundan alırdık hava raporunu hiç şaşmazdı o yüzden diyorum iyi akşamlar
ya zaferim senden başka okumuyan yok,okumaya niyetin yoksa kaportacıda yada tornacıda falan çalış,yarın saat 10:00 da galleriya mc donalds arkası buluşma yeri imiş duyurulur.Zafer bunuda okuyamıyorsan senin niyetin gelmek değil,bahane üretmek
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Şimdiki aklım olsa okurmuydum hiç...
Senin yazdığını değil Ahmet'in mesajındaki tabloyu okuyamadım.
Gelme niyetinde değilim, size iyi ıslanmalar.