[Adana - MT]

Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Günaydın arkadaşlar maşallah hepiniz zinde ve iştahlı görünüyorsunuz şimdiden hepimize hayırlı yolculuklar,afiyet olsun.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ben bunları yazarken sizler sucukları götürüyor olacaksınız.
afiyet şeker lop lop et olsun:)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Sucuk değil pirzolaları götürdük. Çok güzel bir gezi oldu. İnşallah darısı başka güzel gezilere. Keşke geleydin diyecem ama demiyorum. Gel(e)miyorsan bir sebebi vardır mutlaka. Selamlar.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
bugünki kızıldağ gezimiz cok harikaydı. geziye katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. darısı başka güzel gezilerde buluşmak dileğiyle herkeze iyi akşamlar.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana MT nin gezgincileri,selamlar hepinize sağsalim döndüğünüze sevindim,bende kaynanamlardan yeni geldim malum hatun orda kalıyor perşembeden beri ordaydım,eee resimleri isterük bakalım kim ne kadar yemişşşşşşşşş.Neyse çarşamba kısmet olursa görüşürüz
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
Herkese selamlar. Bugün geziye bende katıldım ve çok keyif aldım. Emeği geçen herkese teşekkürler. Bu arada fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Evet, evet güzeldi. Keşke günler daha uzun olsaydı daha fazla gezerdik :mrgreen:
Emeğe geçen ve katılan herkese teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ARKADAŞLAR HERŞEY İÇİN SAGOLUN TOPİĞİ açtım az resim yükledim kusura bakmayın 60 resimden anca bukadar yükledim yarine hepsini yükleyecegim .çpk yorgunum diğer arkadaşlar reimleri yüklerse iyi olur
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bize hoş gelmişsiniiiiizzz demek düşüyo.. yaw her yerim agrıyor bu ne melem bir hastalıktır geçmedi gitti eylenceyi kaçırdık ama saglık olsun :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Arkadaşlar zevkli bir parkurdu tabiki artçılar sürücüler kadar zevk almamış olabilir.Bazı olmsuzluklara rağmen yinede güzel bir Pazar geçti.İnşallah darısı her gezimizin kazasız belasız geçmesi dileğiyle,herkeze iyi akşamlar ve haftalar.:) Geziye katılamayan arkadaşlarada hasta olanlara acil şifalar işi olupta gelemeyenlerinde işlerinde başarılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
gerçekten çok keyifli ve bol katılımlı idi. herkese teşekkürler. bedeki resimleride yükledim arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ARKADAŞLAR CÜMLETEN HOŞGELMİŞSİNİZ:rendeer:
Sucuk değil pirzolaları götürdük. Çok güzel bir gezi oldu. İnşallah darısı başka güzel gezilere. Keşke geleydin diyecem ama demiyorum. Gel(e)miyorsan bir sebebi vardır mutlaka. Selamlar.
veyis hocam hiç sorma benim hafta tatilleri cumartesiye döneli gezilere katılmam bayağı zor imkanlarla oldu.yani pazarları çalışıyorum.mesela haftaya gece vardiyası pazar günü sabah işten çıkıyorum.bu hafta umarım güzel bir gezi düşünür arkadaşlar bende gelebilirim:cat:
Herkese selamlar. Bugün geziye bende katıldım ve çok keyif aldım. Emeği geçen herkese teşekkürler. Bu arada fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyorum...
arkadaşım hoşgelmişsin:rendeer: tanışmak dileğimle
Arkadaşlar zevkli bir parkurdu tabiki artçılar sürücüler kadar zevk almamış olabilir.Bazı olmsuzluklara rağmen yinede güzel bir Pazar geçti.İnşallah darısı her gezimizin kazasız belasız geçmesi dileğiyle,herkeze iyi akşamlar ve haftalar.:) Geziye katılamayan arkadaşlarada hasta olanlara acil şifalar işi olupta gelemeyenlerinde işlerinde başarılar.
kendi adıma teşekkür ederim mustafa abi:rendeer: bazı olumsuzluklar demişsin inşallah kaza falan deyildir bahsettiğin:silent:
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
ARKADAŞLAR CÜMLETEN HOŞGELMİŞSİNİZ:rendeer:

veyis hocam hiç sorma benim hafta tatilleri cumartesiye döneli gezilere katılmam bayağı zor imkanlarla oldu.yani pazarları çalışıyorum.mesela haftaya gece vardiyası pazar günü sabah işten çıkıyorum.bu hafta umarım güzel bir gezi düşünür arkadaşlar bende gelebilirim:cat:

arkadaşım hoşgelmişsin:rendeer: tanışmak dileğimle

kendi adıma teşekkür ederim mustafa abi:rendeer: bazı olumsuzluklar demişsin inşallah kaza falan deyildir bahsettiğin:silent:

Demirgürsel; saolasın abicim hoşbulduk. İlk fırsatta tanışalım, selamlar...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst