- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
günaydın yaw sabah sabah ne yapıyorsunuz. bende veletler uyutmadı diye erkenden kalktım. sizi kim uyandırdı arkadaşlar.
Bizimkisi heyecan olmalı
günaydın yaw sabah sabah ne yapıyorsunuz. bende veletler uyutmadı diye erkenden kalktım. sizi kim uyandırdı arkadaşlar.
Hoşgeldiniz arkadaşlar....
Kafamı yastıktan kaldıramamışım...![]()
Uykudan mı yoksa rahatsızmısın? Rahatsızsan geçmiş olsun. Selamlar.
veyis hocam hiç sorma benim hafta tatilleri cumartesiye döneli gezilere katılmam bayağı zor imkanlarla oldu.yani pazarları çalışıyorum.mesela haftaya gece vardiyası pazar günü sabah işten çıkıyorum.bu hafta umarım güzel bir gezi düşünür arkadaşlar bende gelebilirim:cat:Sucuk değil pirzolaları götürdük. Çok güzel bir gezi oldu. İnşallah darısı başka güzel gezilere. Keşke geleydin diyecem ama demiyorum. Gel(e)miyorsan bir sebebi vardır mutlaka. Selamlar.
arkadaşım hoşgelmişsin:rendeer: tanışmak dileğimleHerkese selamlar. Bugün geziye bende katıldım ve çok keyif aldım. Emeği geçen herkese teşekkürler. Bu arada fotoğrafları sabırsızlıkla bekliyorum...
kendi adıma teşekkür ederim mustafa abi:rendeer: bazı olumsuzluklar demişsin inşallah kaza falan deyildir bahsettiğin:silent:Arkadaşlar zevkli bir parkurdu tabiki artçılar sürücüler kadar zevk almamış olabilir.Bazı olmsuzluklara rağmen yinede güzel bir Pazar geçti.İnşallah darısı her gezimizin kazasız belasız geçmesi dileğiyle,herkeze iyi akşamlar ve haftalar.Geziye katılamayan arkadaşlarada hasta olanlara acil şifalar işi olupta gelemeyenlerinde işlerinde başarılar.
ARKADAŞLAR CÜMLETEN HOŞGELMİŞSİNİZ:rendeer:
veyis hocam hiç sorma benim hafta tatilleri cumartesiye döneli gezilere katılmam bayağı zor imkanlarla oldu.yani pazarları çalışıyorum.mesela haftaya gece vardiyası pazar günü sabah işten çıkıyorum.bu hafta umarım güzel bir gezi düşünür arkadaşlar bende gelebilirim:cat:
arkadaşım hoşgelmişsin:rendeer: tanışmak dileğimle
kendi adıma teşekkür ederim mustafa abi:rendeer: bazı olumsuzluklar demişsin inşallah kaza falan deyildir bahsettiğin:silent: