- Katılım
- 2 May 2008
- Mesajlar
- 122
Hafta sonu plan varmı ?
arkadaşlar,pazar günü hava yağışlı olmazsa,yörük çadırı gezimiz var.sabah saat 8.30'da mersin tarafı MOLA'dan HAREKET EDİYORUZ.gelmek isteyen arkadaşlarımıza duyurulur.
program:yörük çadırında kahvaltı-yemek,yapraklı koy'da çay keyfi,narlı kuyu'da lokma.
"Avrupalı geziyor, biz gezmeyelim" mi konunun ana teması :mrgreen:
Yazdıkların doğrudur...
Hayırlı oLsun Adana'mıza...
Artık BenDe VarıM.... Hadi Hayırlısı...
var tabi.,