[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
var tabi.,

arkadaşlar,pazar günü hava yağışlı olmazsa,yörük çadırı gezimiz var.sabah saat 8.30'da mersin tarafı MOLA'dan HAREKET EDİYORUZ.gelmek isteyen arkadaşlarımıza duyurulur.
program:yörük çadırında kahvaltı-yemek,yapraklı koy'da çay keyfi,narlı kuyu'da lokma.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
"Avrupalı geziyor, biz gezmeyelim" mi konunun ana teması :mrgreen:

Yazdıkların doğrudur...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Yaw kurttepeyi hepiniz aslında tanıyorsunuz! Benim kayınbirader. Hoşgeldin birader.

Bu arada Haluk arkadaşımız artık bir enjeksiyonlu hyo gv650 sahibi (kırmızı-siyah renkli canavar) ve şu an muhtemelen Ankara civarında. Yarın inşallah Adana'da olacak. Haluk yeni motorun hayırlı olsun. İyi yolculuklar ve selamlar.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Vay vay vay,burnuma düzeltilmemiş kuyruk kokuları geliyo....

Bu çarşambada dört ayak üstüne düştükk....

HAyırlı olsun haluk abi,tekerin düz bassın...:)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Resmi Anasayfada görünce imrendim.

teror.jpg


Kanımca resim, Murat arkadaşımızın önerisini özetlemektedir. Bu motorcular herhalde her hafta aynı kafede buluşmuyor değil mi?

Keşke biz de yapabilseydik.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş,cennet cehennem'e yolunda,çıkarken solda. sorun değil sen gelirken sıkarsın gazı.yetişirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst