[Adana - MT]

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Adananın gülleri elitleri günaydın,
Önce ferdaneyi fırçalıyayım kız hem gelcem diyon hemde gelmiyon bu hafta sendeyiz yani MT nin bayanları sendeler:p isoda sana yardım eder yemek bulaşık falan:queen:
İsocum toplantı yada her neyse bayanlar arasında olduğu için seni çağırmadık herkesin kocası motoru yada arabayı kullandığı için getirip bırakmak zorunda kaldılar tabi senin öyle bir şansın olmadığı için sen tek kaldın bizde saplar olarak pardon kocaları olarak toplanıp çay bahçesine gittik okey neyin oynadık,

Veyis hocam da tek geldiği için yengemizin haberi yok yani elimizden geldiğince oraya gelenleri çağırıp ağırlamaya çalıştık kimse alınıp gücenmesin

bunların içine Muzaffer abim,hayalet,asgürbüz ve mustafa abim dahil birdahaki sefere inşallah diyorum herkese hayırlı işler bol gülüşler nasip etsin diyorum

duyarlı kardeşim ilgin için teşekkürler:rendeer:hepinize bol güneşli bol sohpetli bolgezili günler dilerim güzel günler hepyanınızdaolsun .yarin biaksilik olmazsa gelecegim hepinizi öpüyorum:rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi çarşamba günü birsen ablanın bana verdiği numaraya msj çektim bi aksilik oldu ben gelemicem dedim :sunny: :sunny:

bu arada yarın menderese gidilmicek herlade başka b yer bulmak lasım donarız orda yaa çok soğuk
siz donmasanaız bile ben kesin donarım :sunny:

Adana mt olarak sorulmasını istiyorum....

Neymiş bu aksilik....:D
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Niğde'den herkese selamlar,malum okuyorum ve sizlere katılamıyorum... birgün yolunuz düşerse mutlaka beklerim... :king:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana MT yi msn ye çevirdiniz len iso gidin em es en de takılın burası ciddi bir zite
Yaf ekip hava güzel yarın ademmi yapsak yine
Ben hala yeni yeri anlamış değilim:cyclopsan
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar evet hava mükemmel.eğer çoğunluk adem diyorsa,arar edo'yu ,bu hafta iptal ettirebilirim.lütfen acele cevaplayınız.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence hatta bizce adem adem adem
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
edo pastanesi kuyruksuzda pek tadı olmaz şimdi bakacağız artık trenle gelirim beni gardan alırsınız ''fazer geldi mertlik bozuldu ''dermişim
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Hocalar...Sevgili gardaşlarım. Bugün eşim, canım, yaşam arkadaşım Hülya'nın doğumgünü. (kaç yaşına girdiğini söylemem) O nedenle göl kıyısındaki Menekşe Kardeşler(Beyaz Saray) restoranına gittik. Açık havada yemek yedik. O kadar güzel bir hava vardı ki, o kadar yumuşak, bahar havası... Eşim bana dedi:Neden Adem'de buluşmuyoruz bu güzel havada? ben de haklısın diyerek Bora Hocamı çevirdim. Ona da söyledim. Yarın hava böyle olacaksa Adem'i kaçırmak yazık olur. Benim oyum Sevgili Adem'den yana.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Adana MT'nin Kadirli-Maraş gezi yazsında ağzının suyunun aktığını hisettim. Niyeti olan varmı bu pazar?
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gökhan hocam avcı ailesi sevgli eşiniz Hülya hanımın doğum gününü kutlar,nice mutlu yıllar dileriz.İyi günde kötü günde birlikte olmak dileğiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst