[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ve kışlık yer ararken ve kalabalıktan dolayı fiyat pazarlığı yaparken resmi olsun olmasın grup olarak bir varlığımızın öneminin farkına varmayan herkesi ben de alkışlamak istiyorum... :queen::queen::queen:
ben büyüme olayına deyinmek istiyorum.
büyümek yada organize olmak gibi bir derdim ve isteğim yok kendi payıma.şu anki gurubumuzu ve tüm insanları, kendisiyle, eşiyle ve çocuklarıyla çok seviyorum.gerçekten çok seviyorum.
bir araya gelip oturduğumuzda gerçekten çok mutlu oluyorum(kendim ve ailem adına).yeni kişiler aramayın, zaten ortamımızı anlayan, ve uyabileceğini düşünen insanlar bi şekilde ortamımıza dahil oluyor.hepimizin telefonları var birbirimizde, ayrıcada oturup sohbet etmek, yada dertleşmek istediğimizde gönül rahatlığıyla birbirimizi arıyoruz.
bu açılımlar uzar gider.
sonuç olarak ben ve ailem şu anki gurubumuzdaki insanları çok seviyoruz ve ailemizden görüyoruz.
lütfen yeni kişiler katma çabasına girerek bu güzel aileyi bozmayın.
organizasyondu, bilmem kutlamalara katılmak yada benzeri olaylar bizim isteğimiz dışında aramıza katılmaya çalışan ve bize uymayacak kişilikler üretecektir.buna emin olabilirsiniz.
BİZ BİZE YETERİZ HEPİNİZİ SEVİYORUM:rendeer:
sevgili muratcığım,biz hepimiz senin nasıl milli ve insani duygularla yola çıktığının bilincinde ve farkındayız.ayrıca bütün arkadaşlarımında bu yüce duygularda seninle hemfikir olduklarına eminim.gurupta kimsenin lider yada yönetici olmak gibi bir hevesi olduğunu da sanmıyorum.sadece ortaya çıkan genel kanı,bizim bize yettiğimizdir.seni (nacizane)en iyi tanıyan kişi olmam sebebiyle,seninde aynı fikirde olduğuna inanıyorum.bu vesile ile seninde dahil olduğun bu mutlu azınlığı,bir hayalet olarak uzaktan seyretmeni değil,bizlerle olmanı arzuluyoruz.sevgilerimle.
::coool::::coool::HAYALETM..KARA MURATIM ..SAKIN BUYAZIMI KENDİNE malletme senin yerin bizim yanımızda nekadar degerli oldugunu unutma :rendeer: bora kardeşimde belirtmiş ....sadece dikkat etmemiz gerekenleri diğer arkadaşlarmla paylaştm benim içim sen kara ELMASIMSIN seni eskiden beri tanırım örnek biarkadaşımsın kimse senin üstüne gelmiyordur eminim.seni tanıdıgım güne şükrediyorum:rendeer:tanaklarından öpüyormmm..


bizler ne demek istendiğini gayet iyi anladık ama bizi anlamayanları da biz alkışlıyoruz.
::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Demek istediklerimi oldukça iyi anlamış olan Ahmet ve Haluk arkadaşlarıma destekleri için teşekkür ederim. :rendeer:

boracığım,gösterdiğin duyarlılık için teşekkür ederim.bende senin gibi,yazılanları anladığımı ve bazı şeyleri hak etmediğimizi düşünüyorum.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ne oluyoruz yaw :cyclopsan

Bence bu konuyu yazıyla tartışmayalım ve çarşambaya saklayalım, yazıyla bazen bazı konular yanlış anlaşılabildiği gibi bazı arkadaşlarda yazıdan kırılabilir, onun için bence bunları yüzyüze konuşmakta fayda var. :rendeer::cat:

kısmet abim
eee bu hafta kimdeyizz :p:cherry:
ne kadar yüzsüzüm yaa kimden bulaştı acep :queen:

bildiğim kadar bu pazar gezi var, ama bensiz :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Adana mt 'li dostlar sizi kınayacak halim olmamasına rağmen,elimden geldiğince kınıyorumm...

Toplantı bayanların dediniz,sizde bir araraya gelmişsiniz,hani gelmişsiniz onu anladıkta...

Nezaket icabı bi davet ediliriz...

Bizde nezaket icabı bi hayır deriz dimi...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bizm hiç haberimiz bile olmadı!!!

Valla hocam , bayanlar arasında sözleşilmiş bir olay bu onun için erkekleri suçlamayın :cyclopsan
bizler masumuz :mrgreen:

Adana mt 'li dostlar sizi kınayacak halim olmamasına rağmen,elimden geldiğince kınıyorumm...

Toplantı bayanların dediniz,sizde bir araraya gelmişsiniz,hani gelmişsiniz onu anladıkta...

Nezaket icabı bi davet ediliriz...

Bizde nezaket icabı bi hayır deriz dimi...

sen sus bakim, seninle sonra görüşürüz :mrgreen: :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Valla hocam , bayanlar arasında sözleşilmiş bir olay bu onun için erkekleri suçlamayın :cyclopsan
bizler masumuz :mrgreen:

Bu durumda kimsenin suçu yok. Çünkü ben Çarşamba toplantısına yalnız gelmiştim.
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
ne oluyoruz yaw :cyclopsan

Bence bu konuyu yazıyla tartışmayalım ve çarşambaya saklayalım, yazıyla bazen bazı konular yanlış anlaşılabildiği gibi bazı arkadaşlarda yazıdan kırılabilir, onun için bence bunları yüzyüze konuşmakta fayda var. :rendeer::cat:

:salut:

:cat: Muzaffer Abi, çok haklısın, bu konunun boyutu değişti ve ortalık biraz karıştı, şimdiden yanlış anlamalar oluştu. Ancak ortada net bir şey var, yüzyüze konuşacak bir konu kalmadı artık, herkesin duruşu belli, bunu daha fazla uzatmanın gereği yok, biz sohbetimize bakalım.

bizler ne demek istendiğini gayet iyi anladık ama bizi anlamayanları da biz alkışlıyoruz.
::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn

boracığım,gösterdiğin duyarlılık için teşekkür ederim.bende senin gibi,yazılanları anladığımı ve bazı şeyleri hak etmediğimizi düşünüyorum.

Görüldüğü kadarıyla çok değer verdiğim, sevdiğim ve saydığım iki büyüğümün kalbini kırdım (başkalarını da incittiysem affola), her ne kadar yazılarımda seçtiğim kelimelere dikkat etmeye çalışsam da, hiçbir yerde hakarete dönebilecek kelimeler kullanmadıysam da. Sadece benim demek istediğimi anlayıp başka yere çekmeyen, destek olmaya çalışan bazı arkadaşlara teşekkür etmek istemiştim.

Her iki büyüğümden de AdanaMT huzurunda özür diliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Sevgili Murat, kalp kıracak bir fikrinin ve düşüncenin olduğunu düşünmüyorum. Burada yazanda okuyanda hislerini doğru ifade edemediği için her türlü yanılma olasıdır. Gel çarşamba Edo da çitleyelim (Battal boy poşetle geleceğim) :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adananın gülleri elitleri günaydın,
Önce ferdaneyi fırçalıyayım kız hem gelcem diyon hemde gelmiyon bu hafta sendeyiz yani MT nin bayanları sendeler:p isoda sana yardım eder yemek bulaşık falan:queen:
İsocum toplantı yada her neyse bayanlar arasında olduğu için seni çağırmadık herkesin kocası motoru yada arabayı kullandığı için getirip bırakmak zorunda kaldılar tabi senin öyle bir şansın olmadığı için sen tek kaldın bizde saplar olarak pardon kocaları olarak toplanıp çay bahçesine gittik okey neyin oynadık,

Veyis hocam da tek geldiği için yengemizin haberi yok yani elimizden geldiğince oraya gelenleri çağırıp ağırlamaya çalıştık kimse alınıp gücenmesin

bunların içine Muzaffer abim,hayalet,asgürbüz ve mustafa abim dahil birdahaki sefere inşallah diyorum herkese hayırlı işler bol gülüşler nasip etsin diyorum
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
Adananın gülleri elitleri günaydın,
Önce ferdaneyi fırçalıyayım kız hem gelcem diyon hemde gelmiyon bu hafta sendeyiz yani MT nin bayanları sendeler:p isoda sana yardım eder yemek bulaşık falan:queen:

abi çarşamba günü birsen ablanın bana verdiği numaraya msj çektim bi aksilik oldu ben gelemicem dedim :sunny: :sunny:

bu arada yarın menderese gidilmicek herlade başka b yer bulmak lasım donarız orda yaa çok soğuk
siz donmasanaız bile ben kesin donarım :sunny:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
abi çarşamba günü birsen ablanın bana verdiği numaraya msj çektim bi aksilik oldu ben gelemicem dedim :sunny: :sunny:

bu arada yarın menderese gidilmicek herlade başka b yer bulmak lasım donarız orda yaa çok soğuk
siz donmasanaız bile ben kesin donarım :sunny:

Bora nın Turgut Özal blv.önerdiği yerde buluşuyoruz orda donmasın :cat:
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
adanalı´isimli üyeden Alıntı
sevgili arkadaşlarıma duyurulur.
bu çarşamba,t.özal bulvarı üzerinde,itfaiye kavşağındaki edo pastahanesinde buluşuyoruz.bilgilerinize.
(t.özal'da,anadolu lisesine doğru giderken,sağda,itfaiye kavşağı olarak bilinir.köşe başında.)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Selam arkadaşlar

Muhabbetiniz bol olsun. Hepinizi özledik. Saygılar, sevgiler.

Sezen & Hasan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst