Bora hocam. Bu çamlık için Beyazevler otoban kavşağından bi tarif yapar mısın? Başka hiçbir nirengi noktam yok. Ona göre bi tarif Allah rızası için...
Ooooooooo sayın öğretmenim. GV 650 çok şık motor. lady Deauville'den bile hoş duruyo.)) Onun kuyruğu zor düzelir.
))) Ulan yamyamlık kanımda var. Hemen olayı kullanmaya çalışıyo kafam di mi?
![]()
kuyruk sizlere feda olsun arkadaşlar motorumuzu alırsak usulünü yaparız elbet.
Şifreli konuşmayalım ne kuyruğu...![]()
ne şifresi :silent:
![]()
Len sizin muhabbetlerinizi FBI çözer,ben yokum artık...
Saanek...![]()
evt niyekii...![]()
arkadaşlar,son kez yazıyorum.ondan sonra vay benim haberim yoktu,vay ben duymadım demeyin.bu akşam,beyazevlerdeki çamlığın içindeki çamlık kafeye geliyorsunuz:queen:
arkadaşlar,son kez yazıyorum.ondan sonra vay benim haberim yoktu,vay ben duymadım demeyin.bu akşam,beyazevlerdeki çamlığın içindeki çamlık kafeye geliyorsunuz:queen:
o zaman niye hiç birşey anlamıyorsun :silent:r: