[Adana - MT]

Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Bora bey, çamlık'ın ortamı bize uyar mı? Yani hiç inceleme yaptın mı? Gidip te pişman olmayalım sonra. Selamlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
valla hocam gitmedim,gidemedim.bu akşam gider konuşuruz.adamda kalabalığı görünce etkilenir.bizde bastırırız diyorum.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Bora hocam. Bu çamlık için Beyazevler otoban kavşağından bi tarif yapar mısın? Başka hiçbir nirengi noktam yok. Ona göre bi tarif Allah rızası için...
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Muzaffer hocam sanırım bulabilirim. Eski yerde buluşmaya gerek yok. Çamlıkta görüşürüz. Bu arada herkesin bu Çamlık olayından haberi var mı?
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Ooooooooo sayın öğretmenim. GV 650 çok şık motor. lady Deauville'den bile hoş duruyo. :))) Onun kuyruğu zor düzelir. :)))) Ulan yamyamlık kanımda var. Hemen olayı kullanmaya çalışıyo kafam di mi?:p
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,son kez yazıyorum.ondan sonra vay benim haberim yoktu,vay ben duymadım demeyin.bu akşam,beyazevlerdeki çamlığın içindeki çamlık kafeye geliyorsunuz:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Gideceğiniz yeri anlamak için CIA'de görev yapmak lazım bu ne ya,buluşmamı yapıyoz bankamı soyuyoz,heryer herşey şifre,Motorcu adamın çamlıkta ne işi var...:D

o zaman niye hiç birşey anlamıyorsun :silent: :pr:

Argadaşımmm öyle dik dik konuşma benle,anlarım yada anlamam saanek....:pr::p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst