arkadaşlar tam soğuklar başlamadan şu çadırlı 1 gece konaklamalı kamp gezimizi yapalım derim sucuğu pirzolası soğanı sarmusağı domatesi sazı sözü göl kenarı olan bir yer iyi olur kadirli tarafında sanırım uygun yerler var bu gezi için ne dersiniz
Ne kadar uzun oluyor yazdıklarınız, oku oku bitmiyor :mrgreen:
arkadaşlar tam soğuklar başlamadan şu çadırlı 1 gece konaklamalı kamp gezimizi yapalım derim sucuğu pirzolası soğanı sarmusağı domatesi sazı sözü göl kenarı olan bir yer iyi olur kadirli tarafında sanırım uygun yerler var bu gezi için ne dersiniz
Buarada motoru sattım galiba. Bir arkadaş kapora bıraktı sonra gelip alacak. yeni arayışlar içindeyim.
arabası olan leydüsünü ıslatmadan gelecek,arabası olmayan maraba takımıda sudan çıkmış sıpaya dönerek gelecek gibime geliyor
Gökhan hocam çamlığın içine girince görürsünüz en azından bir motor yani beni ıslak olarak görürseniz biz ordayız
Haluk hocam şimdiden hayırlı olsun diyelimmi sana enduro yakışır bizede kuyruk düzeltmek yakışır tabim:cherry:
Yaaaa ( ben Adanalı değilim hocam. Bu çamlık denen yer neresidir? Bi tarif ediverseniz be yaaahu![]()
arkadaşlar başka fikri olan yoksa bu akşam beyazevler çamlık kafede toplanıyoruz.bu böyle biline...
ÇAbuk nerde buluşacağınız söylemesseniz ,kan çıkacak,şifreli konuşmayalım...![]()
valla arada kaldım be gökhan hocam vstrom bi tarafta gv 650 bi tarafta. bakıyorum işte öyle
şimdiden hayırlı olsun diyelim :cat::rendeer: