[Adana - MT]

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar tam soğuklar başlamadan şu çadırlı 1 gece konaklamalı kamp gezimizi yapalım derim sucuğu pirzolası soğanı sarmusağı domatesi sazı sözü göl kenarı olan bir yer iyi olur kadirli tarafında sanırım uygun yerler var bu gezi için ne dersiniz
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar tam soğuklar başlamadan şu çadırlı 1 gece konaklamalı kamp gezimizi yapalım derim sucuğu pirzolası soğanı sarmusağı domatesi sazı sözü göl kenarı olan bir yer iyi olur kadirli tarafında sanırım uygun yerler var bu gezi için ne dersiniz

bilmem ama bu sene bana çadır işi yetti, istersen bahara erteleyelimmi :mrgreen: :silent:

Ne kadar uzun oluyor yazdıklarınız, oku oku bitmiyor :mrgreen:

zaferciğim, telesekreter olsa ona konuşacazda ama maalesef yazmak zorundayız :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşam nerdeyiz belli oldumu hava bugün baya soğudu,ademin orda mıçımız donar,yağmur yağabülü,inek çıkabülü,daş düşebülü,motur kayabülü hatta leydü devül kirlenebülü uzun yazıyorumki Zafer okumasın.
Ahmet çadırı al gel bizim bahçeye kurarız saz söz benden içkiler senden,çok üşürsek çadırı salona kurarız daha keyifli olar klimayıda açarız tevizyonda da seyrederiz kurtlar vadisi marmoku anlatırsın............:silent:

Çelik gürselin mesajı 10 a çıkarsa kuyruk doğrultalım kutlamak gerek dimi:p
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
valla ademin orası bugün olmayacak belli oldu.bence şu çamlık kafeyi bir görelim derim.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
arkadaşlar tam soğuklar başlamadan şu çadırlı 1 gece konaklamalı kamp gezimizi yapalım derim sucuğu pirzolası soğanı sarmusağı domatesi sazı sözü göl kenarı olan bir yer iyi olur kadirli tarafında sanırım uygun yerler var bu gezi için ne dersiniz

Arkadaşlar sizin kozana gittiğiniz gün bende kadirlide aslantaş izcilik kampına gitmiştim çok güzel bir yer. kamp alanıda var tesisisde var isteyen çadırda isteyen tesisde kalabilir. baraj gölünün kenerında kadirliye 17 km. broşürünü aldım akşama getireceğim.

Buarada motoru sattım galiba. Bir arkadaş kapora bıraktı sonra gelip alacak. yeni arayışlar içindeyim.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
valla arada kaldım be gökhan hocam vstrom bi tarafta gv 650 bi tarafta. bakıyorum işte öyle
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arabası olan leydüsünü ıslatmadan gelecek,arabası olmayan maraba takımıda sudan çıkmış sıpaya dönerek gelecek gibime geliyor
Gökhan hocam çamlığın içine girince görürsünüz en azından bir motor yani beni ıslak olarak görürseniz biz ordayız:p
Haluk hocam şimdiden hayırlı olsun diyelimmi sana enduro yakışır bizede kuyruk düzeltmek yakışır tabim:cherry:
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Yaaaa ( ben Adanalı değilim hocam. Bu çamlık denen yer neresidir? Bi tarif ediverseniz be yaaahu :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar başka fikri olan yoksa bu akşam beyazevler çamlık kafede toplanıyoruz.bu böyle biline...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arabası olan leydüsünü ıslatmadan gelecek,arabası olmayan maraba takımıda sudan çıkmış sıpaya dönerek gelecek gibime geliyor
Gökhan hocam çamlığın içine girince görürsünüz en azından bir motor yani beni ıslak olarak görürseniz biz ordayız:p
Haluk hocam şimdiden hayırlı olsun diyelimmi sana enduro yakışır bizede kuyruk düzeltmek yakışır tabim:cherry:

cengizim istersen alim seni :silent:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yaaaa ( ben Adanalı değilim hocam. Bu çamlık denen yer neresidir? Bi tarif ediverseniz be yaaahu :)

hocam bende bilmiyorum istersen belli bir saate belli bir yerde buluşur gideriz, mesala eski yerde buluşup birlikte yeni yere gidebiliriz :bounce:

arkadaşlar başka fikri olan yoksa bu akşam beyazevler çamlık kafede toplanıyoruz.bu böyle biline...

bence uyar, saat kaç gibi buluşuyoruz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ÇAbuk nerde buluşacağınız söylemesseniz ,kan çıkacak,şifreli konuşmayalım...:D

çamlık kardeş, çamlık :mrgreen: :p

valla arada kaldım be gökhan hocam vstrom bi tarafta gv 650 bi tarafta. bakıyorum işte öyle

şimdiden hayırlı olsun diyelim :cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
saat 7,30'dan sonra.

halukcuğum,hadi şimdiden hayırlı olsun diyelim.

arkadaşlar bir kuyrukçu daha düştüüüü.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst