[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
iyi akşamlar arkadaşlar, cumatersi yapılacak tuning show için hatay ve antakyadan gelecek grupla ben otoban hastaneler çıkış kavşağında buluşacağız. bizi adanadan kim karşılar? yaklaşık 10-15 motor ve 2 araba olacak. yardımlarınızı bekliyorum

0 505 598 39 13
0 534 967 30 32

en geç yarın gün içinde haber etmem gerekiyor. bilginize

vallaa sencerim ben karşılamayı isterim ama beni motorum küçük olduğundan kabul etmiyorlarmış:p, şekil motorlar girecekmiş:p, bende öyle olunca denize balık olayına gitmek için arkadaşa söz verdim:)
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
vallaa sencerim ben karşılamayı isterim ama beni motorum küçük olduğundan kabul etmiyorlarmış:p, şekil motorlar girecekmiş:p, bende öyle olunca denize balık olayına gitmek için arkadaşa söz verdim:)

Nasıl bir şekil oluyormuş o "şekil" ? benim "Gergedan"ın şekli uygun mudur sence? :p

Peki nedir bu "denize balık olayı", gölün nesi var, gelir yanında çayımızı içer, bicimizi yerdik ne güzel... :farao:



şekli-şemali, show'u boşverelim de diğer bazı grupların 29 Ekim hazırlıklarına bakalım

http://www.motosiklet.net/forum/duy...sehitlerimizi-anma-ve-cumhuriyet-korteji.html

biz niçin böyle bir şey yapmadık/yapmıyoruz? eğer grup için bir sakıncası yoksa değerlendirme yapalım. benim aklıma bu kez orijinal bir fikir geliyor, farkımızı ortaya koyalım derim yine. tabii gerekli izinleri alabilirsek.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
valla benim motoru da almıyolarmış motorumun olmadıgı yerde benim ne işim var deyip arkadaşara söz verdim balık için:rendeer:
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
motosikletçi dostlarım, ben cumartesi günü gelemicem ilginize teşekkürler. cbfturkiye.org sitesinden bazı adanalı arkadaşlar gelen gruba yardımcı olacakmış. pazar günkü kozan gezisine katılmayı düşünüyorum. hayırlısı.

herkese çok teşekkür ederim.. ;)
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
valla benim motoru da almıyolarmış motorumun olmadıgı yerde benim ne işim var deyip arkadaşara söz verdim balık için:rendeer:

ne bu ya herkes balık için program mı yaptı Cumartesi günü? bunu bir hafta Pazar'a da kaydırın da biz de balıktan nasiplenelim. yoksa siz "özelden" mi sözleşiyorsunuz bakayım? :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Nasıl bir şekil oluyormuş o "şekil" ? benim "Gergedan"ın şekli uygun mudur sence? :p

Peki nedir bu "denize balık olayı", gölün nesi var, gelir yanında çayımızı içer, bicimizi yerdik ne güzel... :farao:



şekli-şemali, show'u boşverelim de diğer bazı grupların 29 Ekim hazırlıklarına bakalım

http://www.motosiklet.net/forum/duy...sehitlerimizi-anma-ve-cumhuriyet-korteji.html

biz niçin böyle bir şey yapmadık/yapmıyoruz? eğer grup için bir sakıncası yoksa değerlendirme yapalım. benim aklıma bu kez orijinal bir fikir geliyor, farkımızı ortaya koyalım derim yine. tabii gerekli izinleri alabilirsek.

murat kardeşim, sen organize et biz katılırız :cat:. Niçin katılmayalımki :pr: :silent:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosikletlere takılacak bayrak bende var yaklaşık 65 adet var 30 motor katılırsak herkese 2 şer adet aynaların yanına yapıştırız normal okul bayraklarından hani kağıt olanlardan,trafik şube müdürü ile kontak kurulup kortej halinde gidilir,evet trafikde yakını olanlar olaya müdahele etsinler yada direk gidip yüzyüze görüşelim.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
motosikletlere takılacak bayrak bende var yaklaşık 65 adet var 30 motor katılırsak herkese 2 şer adet aynaların yanına yapıştırız normal okul bayraklarından hani kağıt olanlardan,trafik şube müdürü ile kontak kurulup kortej halinde gidilir,evet trafikde yakını olanlar olaya müdahele etsinler yada direk gidip yüzyüze görüşelim.



abi çok güzel olur ben varım
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Nasıl bir şekil oluyormuş o "şekil" ? benim "Gergedan"ın şekli uygun mudur sence? :p

Peki nedir bu "denize balık olayı", gölün nesi var, gelir yanında çayımızı içer, bicimizi yerdik ne güzel... :farao:
vallahi şekil olayına bizim ybr uymuyormuş:mrgreen: senin gergedanın uyacağını sanırım.belki:p
balık olayına gelince gölde olurdu aslında ama deniz balığı sevdasına düştük:mrgreen:konu dışına bakarsan görürsün
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/36832-oltaci*motorcu-paylasimlari-buraya-8.html
valla benim motoru da almıyolarmış motorumun olmadıgı yerde benim ne işim var deyip arkadaşara söz verdim balık için:rendeer:
hayırdır balıktayım modasımı başladı:mrgreen:
ne bu ya herkes balık için program mı yaptı Cumartesi günü? bunu bir hafta Pazar'a da kaydırın da biz de balıktan nasiplenelim. yoksa siz "özelden" mi sözleşiyorsunuz bakayım? :)
moda murat moda.senide balıkçı yapalım derim ama sen yeni motorunda inmeyi bile istemiyorsundur
murat kardeşim, sen organize et biz katılırız :cat:. Niçin katılmayalımki :pr: :silent:

balık olayınımı:queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geziye güsel abide gelyodur umarum.
biz motor ayırmıyoz.... fuarcı değiliz.
zion kardeş, siz de gelin baba yaaa

inşallah sabah hepinizle karşılaşırız ;)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
geziye güsel abide gelyodur umarum.
biz motor ayırmıyoz.... fuarcı değiliz.
zion kardeş, siz de gelin baba yaaa

inşallah sabah hepinizle karşılaşırız ;)

:cherry: allah razı olsun abi ne deyim beni cok mutlu ettin:p

ne bu ya herkes balık için program mı yaptı Cumartesi günü? bunu bir hafta Pazar'a da kaydırın da biz de balıktan nasiplenelim. yoksa siz "özelden" mi sözleşiyorsunuz bakayım? :)

gideriz abim :rendeer: ben başkalarına söz verdim yaw hemi de baya balık yakaladım ama salagın biri bütün balıkları azat etti:salut:

bakarsan görürsün
hayırdır balıktayım modasımı başladı:mrgreen:
:

nacizane heveslen dik di bir balıga gidem diye ama burnumdan geldi desem yeridir abey:pr:

motosikletlere takılacak bayrak bende var yaklaşık 65 adet var 30 motor katılırsak herkese 2 şer adet aynaların yanına yapıştırız normal okul bayraklarından hani kağıt olanlardan,trafik şube müdürü ile kontak kurulup kortej halinde gidilir,evet trafikde yakını olanlar olaya müdahele etsinler yada direk gidip yüzyüze görüşelim.


abi bayrak olayına nezaman girdik yaw benim heç haberim yok :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Hakikaten yahu, bayraklar falan, nereden çıktı, daha ortada neyi nasıl yapacağımızı gösteren bir teklif bile yok.

Bir kere diğer illerde bu kortejleri nasıl yapıyorlar, öğrenmek lazım. Bunu Mersin iyi yapıyor, belki Yürekçe yardımda bulunabilir, neredesin Sencer?

Sonra biz grubu nasıl oluşturacağız? Sadece kendi grubumuz olursa tabii ki herkes rahat eder, ama bu organizasyonu sanki herkese duyurmalıymışız gibi geliyor. Toplantılarımıza gelen-gelmeyen, kendileri ayrı takılan chopper veya kross veya SS gibi diğer arkadaşlara da bilgi verilmesi gerekmez mi?

Ayrıca 29Ekim Çarşamba gününe denk grldiğinden haftalık buluşmamızla denk getirme ihtimalimiz de olabilir.

Evet, nasıl yapalım?
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
muratcım sen "benim aklımda bir fikir var" diye yazmışsın önce biz bunu bir öğrenelim sonra bunun üzerinde konuşup bir beyin fırtınası yapalım. Çok güzel bir fikir kesinlikle uygulanmalı. elimden geleni yaparım.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Attıkta ne oldu sadece benzin istasyonu görmüşsün:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst