- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
iyi akşamlar arkadaşlar, cumatersi yapılacak tuning show için hatay ve antakyadan gelecek grupla ben otoban hastaneler çıkış kavşağında buluşacağız. bizi adanadan kim karşılar? yaklaşık 10-15 motor ve 2 araba olacak. yardımlarınızı bekliyorum
0 505 598 39 13
0 534 967 30 32
en geç yarın gün içinde haber etmem gerekiyor. bilginize
vallaa sencerim ben karşılamayı isterim ama beni motorum küçük olduğundan kabul etmiyorlarmış