Katılmayan arkadaşlara bol virajlı gezi kaçırdıklarını üzülerek söylemek zorundayım![]()
![]()
Pirzolayı isterseniz anlatmayım......![]()
götürürler gökhan hocam.bunlar hep lokmacı:mrgreen: bütünüyle götürmediklerine şükür:queen:yok. Ben gidemedim. Ama hissediyorum.) Sığır pirzolalarını lüp lüp götürüyolar.
tamam abi.ama şunu açıkça söyleyim hiç içimden gelmiyorgürsel,artık şu avatarındaki motosiklet kısmınıda bir değiştiriver kardeş.
Katılmayan arkadaşlara bol virajlı gezi kaçırdıklarını üzülerek söylemek zorundayım![]()
![]()
Pirzolayı isterseniz anlatmayım......![]()
Arkadaşlar... Adli Tıp Kongresi'ne katılıcağım için 4 günlüğüne İstanbul'a gidiyorum bu akşam. Yarın Biciye gelemeyecegim. Var mı İstanbul'dan bir isteği olan?
Arkadaşlar... Adli Tıp Kongresi'ne katılıcağım için 4 günlüğüne İstanbul'a gidiyorum bu akşam. Yarın Biciye gelemeyecegim. Var mı İstanbul'dan bir isteği olan?
hayırlı yolculuklar olsun hocam, motorlamı gidiyorsunArkadaşlar... Adli Tıp Kongresi'ne katılıcağım için 4 günlüğüne İstanbul'a gidiyorum bu akşam. Yarın Biciye gelemeyecegim. Var mı İstanbul'dan bir isteği olan?
gökhan hocam sana hayırlı yolculuklar diliyorum orada kendine ıyı bak sakın üşütme![]()
Arkadaşlar... Adli Tıp Kongresi'ne katılıcağım için 4 günlüğüne İstanbul'a gidiyorum bu akşam. Yarın Biciye gelemeyecegim. Var mı İstanbul'dan bir isteği olan?
Güzel bir toplantıya katıldım dün akşam.Ancak işimin olması nedeniyle aranızda fazla kalamadım..Ama gördüğüm sıcakkanlı insanların biraraya gelip sıcak ortam oluşturmasıydı.İnşallah bundan sonra müsait olduğum zamanlarda aranızda olacağım.
iyi öğleden sonralar milleeeeeeeeet:queen:Günaydın millet :cherry:
bende tünaydın diyeyim. hani nerde akşamki fotolar