[Adana - MT]

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
gezi yazılarını yükleyin yoksa devamını yüklememmm..BARBUDOS..kardeşim gezi resimleri umarım sana cevap olmuştur:queen::queen: bu arada seni borayı çok aradım keşke gelseydinizz:rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
ya arkadaşlar akşam bir havayla geldim yok 700km yoldan yarın nereye gidiyoruz diye ama ne yorulmuşum sabah gözümü açtığımda saat 12:35 ozaman anladım oo bizim tren çoktan kalmış dedim selamlar
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Katılmayan arkadaşlara bol virajlı gezi kaçırdıklarını üzülerek söylemek zorundayım :p :p :p
Pirzolayı isterseniz anlatmayım......:p

Gerçekten bol virajlı bir gezi kaçırdınız, ama gerçekten pirzolayı anlatmayalım, çünkü açıkçası karnımız doydu ama ne yediğimizi ben pek anlamadım. Etin sertliğinden dişim hala ağrıyor, bir kısmı ise fazla tuzlu, bir kısmı ise fazla acıydı. Ancak salata gerçekten kayda değerdi, elimizdeki imkanlarla Muzaffer(1968) Abi çok güzel işler başardı, tebrik ediyorum.

Bunlar söylenmez belki ama kendimi tutamadım, maalesef bazen de objektif olmak gerekli. Bunları yazdım ki gelemeyenler çok şey kaçırdıklarını düşünmesinler istedim. Tabii bizim asıl amacımız birlikte gezi yapmak, fakat arada bir de konakladığımız yerleri iyi değerlendirelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yok. Ben gidemedim. Ama hissediyorum. :)) Sığır pirzolalarını lüp lüp götürüyolar.
götürürler gökhan hocam.bunlar hep lokmacı:mrgreen: bütünüyle götürmediklerine şükür:queen:
gürsel,artık şu avatarındaki motosiklet kısmınıda bir değiştiriver kardeş.
tamam abi.ama şunu açıkça söyleyim hiç içimden gelmiyor:pale:
Katılmayan arkadaşlara bol virajlı gezi kaçırdıklarını üzülerek söylemek zorundayım :p :p :p
Pirzolayı isterseniz anlatmayım......:p

daha gıcık verin.nereye kadar bakalım Allah böyük:) yarın ne getirir bilinmez:cherry:.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Arkadaşlar... Adli Tıp Kongresi'ne katılıcağım için 4 günlüğüne İstanbul'a gidiyorum bu akşam. Yarın Biciye gelemeyecegim. Var mı İstanbul'dan bir isteği olan?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar Adana MT nin gezigin ekibi,
Barbudosum Gökhan hocam hayırlı yolculuklar, yeni parçalama tekniklerimi öğrenmeye gidiyorsun yoksa:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydınnnnnnnnn Adana MT nin dear humansları,aşamın bici ci de görüşeriz
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Güzel bir toplantıya katıldım dün akşam.Ancak işimin olması nedeniyle aranızda fazla kalamadım..Ama gördüğüm sıcakkanlı insanların biraraya gelip sıcak ortam oluşturmasıydı.İnşallah bundan sonra müsait olduğum zamanlarda aranızda olacağım.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Güzel bir toplantıya katıldım dün akşam.Ancak işimin olması nedeniyle aranızda fazla kalamadım..Ama gördüğüm sıcakkanlı insanların biraraya gelip sıcak ortam oluşturmasıydı.İnşallah bundan sonra müsait olduğum zamanlarda aranızda olacağım.



yücel abi selam ben siteden ayrıldığınızı düşümeye başlamıştım artık uzun zamandır yoktunuz özlettiniz kendinizi akşam bende geldim ama biraz geç geldim karşılaşamadık selamlar pazar kozan gezisine bekleriz
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
iyi akşamlar arkadaşlar, cumatersi yapılacak tuning show için hatay ve antakyadan gelecek grupla ben otoban hastaneler çıkış kavşağında buluşacağız. bizi adanadan kim karşılar? yaklaşık 10-15 motor ve 2 araba olacak. yardımlarınızı bekliyorum

0 505 598 39 13
0 534 967 30 32

en geç yarın gün içinde haber etmem gerekiyor. bilginize
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst