muzaffer abı yarın kacabılcekmı:?iddayı acıyorum..1 e 10...katılanlar:??
ilginize teşekkürler arkadaşlar. aranızda mesajlaşın...
bendende 1 e 10 gelemez:queen:
ama ben yeni ybrmle gelirim:cat:
ben diyorsam biliyorumda diyorumgeleceğine 100 koyarım. 1'e 10 verenler razı mı?)
geleceğine 100 koyarım. 1'e 10 verenler razı mı?)
Muzaffer hocam. Benim gelmem 100 metre erkeklerde dünya rekoru kırmamdan daha zor. Anla artık. Ama sen yarın sığır pirzolalarını götüreceksin.![]()
ilginize teşekkürler arkadaşlar. aranızda mesajlaşın...
Muzaffer hocam. Benim gelmem 100 metre erkeklerde dünya rekoru kırmamdan daha zor. Anla artık. Ama sen yarın sığır pirzolalarını götüreceksin.![]()
selam adana...
yarın 05/10/2008 tarihinde bir organizasyon varsa mersinden ona göre çıkıp adanada olmayı düşünüyorum. haberler sizde. bu akşamdan yazarsanız ona göre hazırlanayım. cep telim 0 505 598 39 13 gürsel abi ve hayalette telefonum var.
lolkimse yok miiiiiiiiiiiiiiiiii