[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende hatunumla geliyorum,üzgünüm ahmetim
 
Katılım
2 May 2008
Mesajlar
122
Herkesin Bayramı Kutlu, mutlu ve mübarek olsun. Uzun zamandır kimseyi göremiyorum özledim sizleri.Bici partisi ne zaman nerde bende geleyim.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
:rendeer: :rendeer: :rendeer:

[PANKART]ADANA MT Ailemizin ve Hemşerilerimin RAMAZAN BAYRAMI'nı en içten duygularımla kutlarım...

Kazasız bol keyifli sürüşler..:cat:
_______________________________________________________________Murat GERGERLİ[/PANKART]

.
__________________
pinkkelebek_Foil_Wrapped_Hard_Fruit_Candy.jpg
_____________________
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Teşekkür ederiz murat abii,şu an hepsi antep yolunda bildiğim kadarıyla,Seninde ŞEKER bayramın kutlu olsun ( Ramazan :p )
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Teşekkür ederiz murat abii,şu an hepsi antep yolunda bildiğim kadarıyla,Seninde ŞEKER bayramın kutlu olsun ( Ramazan :p )

Sağol İsocan..:rendeer:

Haberim var..:mrgreen:
Dün akşam @AYDEMİR cepten arayıp hem bayramımızı kutladı hemde davet etti Antep'e..
Ama görevimiz var diye gidemedim..:pale:
Akşam yine görevliyiz işte..:)

Senin ve nişanlın Ferda'nın da bayramı ayrıca kutlu olsun..:rendeer:
Yüzünüz hep gülsün..
:cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar cümleten bayramınız kutlu olsun tekrardan:rendeer:
bugünkü gezide çok güzeldi bu arada, katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim, uykusuzlukla geçen fakat buna deyen çok güzel bir geziydi:rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Günaydın Arkadaşlar; bayramınızı kutlarım :rendeer:

Yediğiniz içtiğiniz sizin olsun, fotoları yayınlayın yeter :mrgreen:
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
40
selamlar adana mt ahmetnr yanımda kahvaltı yapıyor selamı var yumurta bitecek diye gelmiyor bilgisayara
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
gayet güzel bir geziydi antep'e teşekkür ederiz. ama bir o kadar da yorucuydu. hatta millet o kadar yorulmuşki bir birine eyvallah bile diyemedi.
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gayet güzel bir geziydi antep'e teşekkür ederiz. ama bir o kadar da yorucuydu. hatta millet o kadar yorulmuşki bir birine eyvallah bile diyemedi.

akşam senden ayrıldıktan 2-3 km.sonra,sağda vedalaşmak için durmuşlardı.tam önlerine de bir kamyon durmuş,ben bile son anda farkettim ve ilerden geri döndüm de vedalaştık.sen sanıyorum göremedin.


fotolar için antep topik açacak, sen geldinmi?

muzaffer,sanıyorum topiği hasan açacaktı.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst