- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende hatunumla geliyorum,üzgünüm ahmetim
Herkesin Bayramı Kutlu, mutlu ve mübarek olsun. Uzun zamandır kimseyi göremiyorum özledim sizleri.Bici partisi ne zaman nerde bende geleyim.
Herkesin Bayramı Kutlu, mutlu ve mübarek olsun. Uzun zamandır kimseyi göremiyorum özledim sizleri.Bici partisi ne zaman nerde bende geleyim.
Adana Yarın Geliyonuz Mu Antep E
Teşekkür ederiz murat abii,şu an hepsi antep yolunda bildiğim kadarıyla,Seninde ŞEKER bayramın kutlu olsun ( Ramazan)
Senin ve nişanlın Ferda'nın da bayramı ayrıca kutlu olsun..:rendeer:
Yüzünüz hep gülsün..:cat:
Günaydın Arkadaşlar; bayramınızı kutlarım :rendeer:
Yediğiniz içtiğiniz sizin olsun, fotoları yayınlayın yeter :mrgreen:
selamlar adana mt ahmetnr yanımda kahvaltı yapıyor selamı var yumurta bitecek diye gelmiyor bilgisayara
gayet güzel bir geziydi antep'e teşekkür ederiz. ama bir o kadar da yorucuydu. hatta millet o kadar yorulmuşki bir birine eyvallah bile diyemedi.
fotolar için antep topik açacak, sen geldinmi?