- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
akşam senden ayrıldıktan 2-3 km.sonra,sağda vedalaşmak için durmuşlardı.tam önlerine de bir kamyon durmuş,ben bile son anda farkettim ve ilerden geri döndüm de vedalaştık.sen sanıyorum göremedin.
muzaffer,sanıyorum topiği hasan açacaktı.
hadi artık kim başlık açacaksa açsın. yoksa benden günah gider