[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
akşam senden ayrıldıktan 2-3 km.sonra,sağda vedalaşmak için durmuşlardı.tam önlerine de bir kamyon durmuş,ben bile son anda farkettim ve ilerden geri döndüm de vedalaştık.sen sanıyorum göremedin.




muzaffer,sanıyorum topiği hasan açacaktı.

hadi artık kim başlık açacaksa açsın. yoksa benden günah gider:)
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
281
aga sizden biri acıcaktı topiği yaw hadi acılsın artık sabırsızlanıyorum he:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
gayet güzel bir geziydi antep'e teşekkür ederiz. ama bir o kadar da yorucuydu. hatta millet o kadar yorulmuşki bir birine eyvallah bile diyemedi.


yaw haklısın abi ama biz bekliyoduk vedalaşmak için :silent:

aga sizden biri acıcaktı topiği yaw hadi acılsın artık sabırsızlanıyorum he:mrgreen:


dostum fotoların babaları sizde. biri açsın da herkez elindekileri eklesin yaw:rendeer:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hadi adanalılar elinde g.antepe ait resimleri olanlar hasanın açtığı başlığa eklesinler.bekliyoruz.:)
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
gayet güzel bir geziydi antep'e teşekkür ederiz. ama bir o kadar da yorucuydu. hatta millet o kadar yorulmuşki bir birine eyvallah bile diyemedi.

Biz Recep ile birlikte kararlaştırdığımız benzinlikte durduk. Ama girişte değil, benzinliğin içinde. O arada Hasan ve eşi yoldan geçtiler. biz içeride 20 dk., diğerleri girişte 10 dk. birbirimizden habersiz bekleşip durmuşuz. :))) Sonunda eyvallah dedik.

Bu güzel gezi için bizi ağırlayan G.Antep MT'deki arkadaşlara çok teşekkürler. Elinize emeğinize sağlık. Bu arada ben eve gidince bendeki fotoğrafları yükleyeceğim. Şu an işyerinden yazıyorum. Bu saate kadar durmaksızın çalıştım. Pazar günü pirzolaya gelemiyorum ben. O gün için de izin istesem bizim hoca boğazlayacak beni. :)))
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
Biz Recep ile birlikte kararlaştırdığımız benzinlikte durduk. Ama girişte değil, benzinliğin içinde. O arada Hasan ve eşi yoldan geçtiler. biz içeride 20 dk., diğerleri girişte 10 dk. birbirimizden habersiz bekleşip durmuşuz. :))) Sonunda eyvallah dedik.

Bu güzel gezi için bizi ağırlayan G.Antep MT'deki arkadaşlara çok teşekkürler. Elinize emeğinize sağlık. Bu arada ben eve gidince bendeki fotoğrafları yükleyeceğim. Şu an işyerinden yazıyorum. Bu saate kadar durmaksızın çalıştım. Pazar günü pirzolaya gelemiyorum ben. O gün için de izin istesem bizim hoca boğazlayacak beni. :)))

Gökhan hocam seninle yolculuk oldukça zevkli ve güvenliydi. Tekrar teşekür ediyorum. :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
birkaç tanede bende var ekliyorum:)

nerden geldin zaferim:silent: boşladın iyice mt yi olmuyor böyle gurban olduğum
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Biz Recep ile birlikte kararlaştırdığımız benzinlikte durduk. Ama girişte değil, benzinliğin içinde. O arada Hasan ve eşi yoldan geçtiler. biz içeride 20 dk., diğerleri girişte 10 dk. birbirimizden habersiz bekleşip durmuşuz. :))) Sonunda eyvallah dedik.

Bu güzel gezi için bizi ağırlayan G.Antep MT'deki arkadaşlara çok teşekkürler. Elinize emeğinize sağlık. Bu arada ben eve gidince bendeki fotoğrafları yükleyeceğim. Şu an işyerinden yazıyorum. Bu saate kadar durmaksızın çalıştım. Pazar günü pirzolaya gelemiyorum ben. O gün için de izin istesem bizim hoca boğazlayacak beni. :)))

doktorum allah versin hani gitmiyordun..:bounce::bounce:bakıyorum sende benim gibi olacan gibi.:queen::queen:neyse üzüm üzüme baka baka kararır demişler..sende hızlı çıktın :bounce:seninde geziye gitmene çok sevindim ..arkadaşım bende gitmiş gibi oldumm..:rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
selam adana...
yarın 05/10/2008 tarihinde bir organizasyon varsa mersinden ona göre çıkıp adanada olmayı düşünüyorum. haberler sizde. bu akşamdan yazarsanız ona göre hazırlanayım. cep telim 0 505 598 39 13 gürsel abi ve hayalette telefonum var.

lol :( kimse yok miiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
selamlar şu saat dakika itibarı ile evimde bilgisayarın karşısına geçmiş bulunmaktayım (total 700km)

yarın nereye gidiyoruz peki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst