[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bora abi ve gökhan abi hayırlı uğurlu olsun abilerim Allah kaza bela vermesin darısı bize abii :mrgreen: bide tüm MT nin KAdir gecesi mübarek olsun :rendeer:

çok teşekkür ederim kardeş,darısı tüm motor severlere olsun,şu kadir gecesi hürmetine ALLAH herkesin gönlündeki motoru versin AMİİİN.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
72
çok teşekkür ederim kardeş,darısı tüm motor severlere olsun,şu kadir gecesi hürmetine ALLAH herkesin gönlündeki motoru versin AMİİİN.

Amiiiiiiiiinnnn Abi Aminnnnnnnn inşallahhh :rendeer:

Merhaba Arkadaşlar Kadir Geceniz Mubarek Olsun..



merhaba mehmet ya imzandaki kelimenin anlamını biliyorsun değilmi. "bastard"

mehmet değil Abi ben kardeşiyim biliyorum abi onun türkçesi benim lakabım öle derler bana :queen::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm islam aleminin ve Motosiklet camisının kandili mubarek olsun hayırlara vesile olsun,allah herkesin dualarını kabul etsin sağlıklı huzurlu bir hayat ve dilediği motoru versin(VARADERO 1000) amin
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın ADANA MT :cherry:
Benim iş yerinden Toroslara baktım üzerinde bulut yok, internetten hava durumuna baktım pazar günü güneşli diyor. Eeeeeee daha ne istiyoruz, gözünüz aydın pazar günü gidiyoruz :p
Bora teyid verirmisin.....
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Günaydın ADANA MT :cherry:
Benim iş yerinden Toroslara baktım üzerinde bulut yok, internetten hava durumuna baktım pazar günü güneşli diyor. Eeeeeee daha ne istiyoruz, gözünüz aydın pazar günü gidiyoruz :p
Bora teyid verirmisin.....


bende geliyorum haaa ona göre:cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
o hava durumu yanlış hava güzell kesinlikle eminim istersen bu hususta seninle özsütte dondurmalı tavuk göğsüne bahse bile girerim.işte hodri meydan:bounce::bounce:

HADİ YERMİ YEMEZMİ ğöreyim bahisleri


kardeşim biz devletin meteorolojisinin yalancısıyız.adam farklı yöntemler kullanıyormuş.hani direk vahiy filan........:queen::bounce: ama tamam haklı çıktın kardeş.bir daha devletin hava durumuna güvenirmiyim:pr:allah yüzüme baktı da bahse girmedim:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Yarın ben de varım. Bişey sorayım. Tekir yüksek di mi? Soğuk olur mu? Ona göre giyineyim yani.:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Yarın ben de varım. Bişey sorayım. Tekir yüksek di mi? Soğuk olur mu? Ona göre giyineyim yani.:)


gökhancığım,tabi serin olabilir.sonuçta yayla yeri.sen tedbirli davran kardeş.hatta yağmurluğunu bile al derim.bu mevsimde ne olacağı belli olmaz.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ümit sizin evin yolu düzgün mü?:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
e 5 ten donene kadar duzgun:)) sonrası hava sartlarına baglı bı enduro olursa armızda onden bakarız..9 da gorusmek uzere hava orda sogukmus duyumuma gore..kalın gıyının..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst