[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bat_boy arkadaşım,kiralık motor işini adana'da ben de hiç duymadım.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Fikir güzel, meteorolojiyede uyarsa sorun olmas, hesapta olmayan pederin hastalığı çıktı dün akşama kadar diken üstündeydik,cumartesi sabaha kadar önce numune sonra seyhan uygulamadaydık pederin durumu biraz vahim bu aralar ne zaman ne olacağı belli olmuyor şimdiden çarşamba için söz vermek erken olur sağlıcakla kalın

cengizim, büyük geçmiş olsun. İşlerimin yoğunluğu nedeniyle fazla internete takılamıyorum o nedenle yazılarıyla tam okuyamadım gecikme için kusura bakma :rendeer:
Yapabileceğimiz bir şey olursa mutlaka haberimiz olsun.

arkadaşlar hepinize merhaba ben bu bayram tatilinde adanaya gidicem :p, 3 günlük kalacağım bu süre içerisinde iyi kötü bi motor kiralamak istiyorum :pr:
yardımcı olabilir misiniz acaba ??
seyhan-yüreğir semtleri arasında olucam,bildiğiniz bi yer varsa haberdaar ederseniz sevinirim :cherry:

şimdiden teşekkürler hepinize :rendeer: :cherry:

Motosiklet kiralama ile ilgili hiiiiç duymadım :silent:
Yinede adanaya hoşgledin :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam Adana MT nin elit insanları,anlaşılan millet iftardan sıkılmış,sistemi bozmıyalım eskisi gibi devam edelim diyenler çoğunlukta, isteyen birbiçer ciğer isteyen biçmeden kuru pilav yesin ama biciye kesin gelsin leydi dövilin kuyruk düzelcek :p

Muzafferim cıbırım 600 üm canın sağolsun senin cıbırın yeter düşünmeniz bile yeter hepinizden razı olsun
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Anlaşıldı üstadlar. :) Herkes kendi iftarını kendi yapacak, Deauville kuyruğu operasyonu için Park Zirve'de buluşacağız. :)))
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,yağmur yağarsa;önümüzdeki yıla kadar bici partileri ertelenecektir.:cherry::wiinkk::bounce: eeee ben gidip biraz yağmır duası edeyim bari.:queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
teşekkür ederim herkese :rendeer:

umarım hoşça vakit geçirebilirim motorsuz :pr: :cherry:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Bora Hocam. Neden erteleniyor ki?:cyclopsan
Park Zirve'nin kapalı mekanı yok mu ki? :)

doktorum önerilerin güzel seninle hemfikirim ama senin sesin yeteri kadar alıcıya takılmıyor..bilmem anlıyabiliyormu ki acaba..alooo.ses ses neoluyor beyler kıpırdanın biraz..kuluçkayamı yatiyorsunuz..bak sonraki hafta sıra bana geliyo onagöre beyler..bende ona göre davranırım sonra:bounce:

arkadaşlar,yağmur yağarsa;önümüzdeki yıla kadar bici partileri ertelenecektir.:cherry::wiinkk::bounce: eeee ben gidip biraz yağmır duası edeyim bari.:queen::queen::queen:

nafile gülüm bici biterse tatlı olur..eheralde ğüllüoglu seç hı dondurmalı tabiki...YAGMURDAN KAÇIP DOLUYA TUTULMA YİĞİDİM.ONA GÖRE İYİNİYETİ MUHAFAZA ET KARDEŞİM BİZİM DOSTLUKLARIMIZ.OKADAR UCUZMU
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar,yağmur yağarsa;önümüzdeki yıla kadar bici partileri ertelenecektir.:cherry::wiinkk::bounce: eeee ben gidip biraz yağmır duası edeyim bari.:queen::queen::queen:

Öyle yağma yok, biz kardeşlerimizi hiç bir zaman kırmayız gerekirse yağmurun altındada bici yeriz :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar bu kuyruk doğrultma işini lütfen adabıyla yapalım biraz sade bici ile kuyruk tam doğrulmuyor tatlı vs olması da gerekir diye düşünüyorum
hani geçmişte olduğu gibi yanılıyormuyum acaba selamlar









 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Fikir güzel, meteorolojiyede uyarsa sorun olmas, hesapta olmayan pederin hastalığı çıktı dün akşama kadar diken üstündeydik,cumartesi sabaha kadar önce numune sonra seyhan uygulamadaydık pederin durumu biraz vahim bu aralar ne zaman ne olacağı belli olmuyor şimdiden çarşamba için söz vermek erken olur sağlıcakla kalın
cengizim abim geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda iyileşir peder.dünyanın düzeni bu ne yaparsın:salut:
Yağmur yağacak olursa nerde buluşacaz...:silent:
benim algida şemsiye var, yeterince büyük onun altına toplanırsınız:queen:
arkadaşlar,yağmur yağarsa;önümüzdeki yıla kadar bici partileri ertelenecektir.:cherry::wiinkk::bounce: eeee ben gidip biraz yağmır duası edeyim bari.:queen::queen::queen:
:queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana MT nin en güzel insanları günaydııııııııııın hayırlı işler,
Boracım yağmur da yağsa tipide çıksa biz ordayız peder konusunda aksilik çıkmazsa,tatlı su motırcıları gelmesin,Ahmetime katılıyorum kuru bici ile olmuyor tatlısızda kuru gidiyor,gökhan hocam siz tatlıdan yırttım zannetmeyin sakın allahın günü bitmez haftayada sıra muzaffer abimdeymiş,hem bici hem tatlı hatta ğstğne nargile bile ısmarlarım diyor:cherry: ben varederoyu alsam öyle biciymiş tatlıymış kesmez abicim direk ekibi KOMSHU ya götürürüm,eeee kolay değil 25 kişinin hayır duasını alacaksın her dua bir yıl gitse motoruna 25 yıl kazasız belasız bineceksin bir dua da 250 ytl çok ucuz değilmi:p

Akşam sanki birileri beni oyacak gibime geliyor,burnuma kan kokusu geliyor:pale:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben motorcunun hızlı,çevik ve akıllı olanını severim
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
bora abi sen biciyle kuyruğu değil olsa olsa kuyruğun ucundaki kılı doğrultursun ki onada kuyruk doğrultma denmez. sok şu elini cebine yawww.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Fikir güzel, meteorolojiyede uyarsa sorun olmas, hesapta olmayan pederin hastalığı çıktı dün akşama kadar diken üstündeydik,cumartesi sabaha kadar önce numune sonra seyhan uygulamadaydık pederin durumu biraz vahim bu aralar ne zaman ne olacağı belli olmuyor şimdiden çarşamba için söz vermek erken olur sağlıcakla kalın

Geçmiş olsun Cengiz bey. Allah şifa versin. Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst