[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar "Adana-atdağı gezisine davet" diye form açtım katılmak isteyenler isimlerini eklesin :cat::queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
neadanaymış beee bigeldimm yağmuraltında kaldım içime kadar ıslandım ba durduk şuanda bibaktım hayalet arabayla yanımda belirdi benzetmiş beni sonra
durduk oturup tanıştık ve şimdide burcuda geldi kulüpteyiz .
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
arkadaşlar mersinden yarın 20 yada 30 arkadaş adanaya geliyoruz. mersin motor klübü (mersinmotor.com) sitesinin eski başkanı burhan abimizin, saat 13:00 adana da şampiyon kokoreç açılışı vardır. bilgilerinizi sunmak isterim.
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
arkadaşlar mersinden yarın 20 yada 30 arkadaş adanaya geliyoruz. mersin motor klübü (mersinmotor.com) sitesinin eski başkanı burhan abimizin, saat 13:00 adana da şampiyon kokoreç açılışı vardır. bilgilerinizi sunmak isterim.



Arkadaşlar, iyi bir evsahipliği göstermeyecek miyiz? Mersinliler "geliyoruz" diyor, kimseden ses çıkmıyor. Açılış yeri Turgut Özal Blv. Gökkuşağı kavşağı Kare Pizza karşısı. Benim öğleden sonra planım olmasına rağmen önce açılışa uğramaya çalışacağım, sanırım 1 saat ayırabilirim. Vaktini ayarlayabilen varsa birlikte gitmek daha güzel olurdu ama teklif var ısrar yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar, iyi bir evsahipliği göstermeyecek miyiz? Mersinliler "geliyoruz" diyor, kimseden ses çıkmıyor. Açılış yeri Turgut Özal Blv. Gökkuşağı kavşağı Kare Pizza karşısı. Benim öğleden sonra planım olmasına rağmen önce açılışa uğramaya çalışacağım. Vaktini ayarlayabilen varsa birlikte gitmek daha güzel olur ama teklif var ısrar yok.

katılıyorum sana :cat: çocuklarımdan fırsat bulabilirsem bende uğramaya çalışacam. :cat: :cat: ama ben ondan yemem :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
ben çok isterdim katılmayı ama başka zaman ümmet abiyle takılacağız kadirli osmaniye vs takılmak isteyen olursa buyursun gelsin
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
ben çok isterdim katılmayı ama başka zaman ümmet abiyle takılacağız kadirli osmaniye vs takılmak isteyen olursa buyursun gelsin



Ümmet Abi burada, rehinemiz, bir yere bırakmıyoruz, hem Mersinliler de doyamamışlar kendisine, en iyisi siz gelin buraya... :mrgreen::rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
kötü zamanlama :p yağmurda motosikletemi binilir :silent: :pr: :pr:

abi sende nasil motorcusun:pr: :pr: :pr:

viraja yatamiosun :farao:

yaqmurda binemiosun (binene laf soluosun :p ) :farao:

sen en iyisimi sat bu motoru sana qore deil...
(mercedesin bi traktoru duruo orda kosede yesil onu al) :queen: :queen:

Saygilar ve Sevgiler Muzaffer abicim :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi sende nasil motorcusun:pr: :pr: :pr:

viraja yatamiosun :farao:

yaqmurda binemiosun (binene laf soluosun :p ) :farao:

sen en iyisimi sat bu motoru sana qore deil...
(mercedesin bi traktoru duruo orda kosede yesil onu al) :queen: :queen:

Saygilar ve Sevgiler Muzaffer abicim :rendeer:
:queen::queen::queen:
Ümmet Abi burada, rehinemiz, bir yere bırakmıyoruz, hem Mersinliler de doyamamışlar kendisine, en iyisi siz gelin buraya... :mrgreen::rendeer:
murat yarın neredesiniz:silent:
katılıyorum sana :cat: çocuklarımdan fırsat bulabilirsem bende uğramaya çalışacam. :cat: :cat: ama ben ondan yemem :queen: :queen: :queen:
ben 16:00 civarı müsait olabilirim, birşey çıkmazsa hayırlamaya uğrayabilirim:)
arkadaşlar mersinden yarın 20 yada 30 arkadaş adanaya geliyoruz. mersin motor klübü (mersinmotor.com) sitesinin eski başkanı burhan abimizin, saat 13:00 adana da şampiyon kokoreç açılışı vardır. bilgilerinizi sunmak isterim.

bora gelmeye çalışacağım.herkese selamlar:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Osmaniyeden Herkese Selam Olsun ....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mersin mtden by mükemmel evindeki misafirperverliği için çok teşekürler anne ve babasınada hürmetler

pic1041ny8.jpg


mersin mt geldiğim saatten ayrıldığımzaman kadar ilgilerinden dolayı kendişerine teşekkür ederim,

pic1042kj4.jpg


pic1043wl5.jpg


pic1044bd9.jpg


pic1045hf6.jpg


pic1048gt1.jpg


ve işte adana mt yağan yağmura rağmen üşenmeden biraraya geldiler zahmetleri için çok teşekkürler aralarında olmaktan çokmutluydum.ilgi ve alakalarından dolayı hepsine ayrı ayrı teşekkürler.

pic1049oe0.jpg


pic1050ti9.jpg


pic1051oy9.jpg


pic1052aa6.jpg


pic1053fx1.jpg
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Ümmet abi bizi şereflendirdin, yolculuğunun devamınında hayırlı olmasını dileriz.

Kafandaki yara bandı dikkatimi çekti de; en son ayrıldığımızda yoktu :silent:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
:pale: benim işyerinde oldu, tankpad ve jant şeritlerinin asılı olduğu çubuğa çarptı.

Allah korudu yine de, hadi gözüne gelseydi :silent:

şerefsizim dükkanı ateşe verirdim :p

heyyyt adanalııııı :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
tüh beeaaa bugün çalışıyorum mersinli arkadaşları karşılamaya katılamıyacam:pr: ümmet abi de adanaya hoş gelmiş sefalar getirmiş:rendeer:
ayrıca geçmiş olsun...


not : olm anıl fotograf çekilirkene agzını açma androit gibi çıkıyosun yaw:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst