[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Merhaba dostlar. Haftasonu Adanaya kesin dönüş yapacağım. Çok uzun süredir Memleketten uzak kaldığımdan olsa gerek, birlikte ne gazlayacak ne gezecek kimse bulamayacağımı düşünerek bu mesajı yazıyorum. Kuzide askerde (Janti) kaldık yapayalnız. Evim kulübe oldukça yakın öğle vakitlerinde uğrarım diye düşünüyorum olurda bir şekilde araya gelebilirsek tanışalım çok mutlu olurum. (Adana semalarında gazlarken rastlayan arkadaş olursa lütfen bir şekilde beni durdursun, motordan indirsin ve tanışalım.)

Unutmadan özel mesaj ilede haberleşebiliriz.

Fotoğraflada motosikleti teşhir edeyim tam olsun.Plakam 07 KM 537
1002175ku0.jpg


aramıza hoş gelmişsen motosiklet de yakıyor eline saglık güzel olmuş:cat:
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
hafta sonu ceyhanda trafik haftası etkinlikleri varr,tüm motorcular orda olacakk,bende katılmaya çalışacamm,katılırsan görüşürüz yok görüşemezsek dükkana çaya beklerimm:rendeer:

Tamam dostum katılmaya çalışırım. Dükkan nerede? Ne işle meşgulüz?

Ateş pazar günü gel ceyhana tanışalım,buluşma saat 9.30 da otoban çıkışında orda ol 10 gibi hareket edeceğiz

Katılımcı sayısı nedir kardeşim?

aramıza hoş gelmişsen motosiklet de yakıyor eline saglık güzel olmuş:cat:

Sağol Hoşbuldum Zion1 kardeşim.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Okay. Cumartesi Adanadayım. Hava durumu ile ilgili kötü bir gelişme olmazise Pazar günü geliyorum.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
hani abii,ne oldu bizim clr mc laren ,hafta sonu yaklaşıyooo,bi şekil yapalım gazipaşada

bu arada polis okulunun ordaki bayidemisin abii:)

Arabayı sipariş vermem gerekiyor üç aydan önce üretilmez :cherry: yok orası bana göre küçük :mrgreen: ben tarsus yolu üzerindeki bayideyim :cat: buyur çaya beklerim.. :bounce:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Arabayı sipariş vermem gerekiyor üç aydan önce üretilmez :cherry: yok orası bana göre küçük :mrgreen: ben tarsus yolu üzerindeki bayideyim :cat: buyur çaya beklerim.. :bounce:

abi sparişlemi çalışıyo,koskoca mercedes,her bayiye bi tane clr bırakacak gücü yokmu,kınıyorumm,vazgeçtimm hacı murat alacamm:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sana noluo abi :cherry:

hamfendüü siz gencler bilmezsiniz Ateşi... aboo...:p
:) Kardeiim nasılsın? İşlerim dolayısıyla internete sıklıkla giremeyebilirim fakat elimden geldiğince toplantı - buluşma - organizasyon gibi aktiviteleri kaçırmamak için takipte kalmaya gayret göstereceğim.


:)

eyvallah dostum...biz aynı be...geyikten geyiğe koşuyoruz...o geyik benim bu geyik pronun derken vakit geçiyor...bu arada sitenin en çok mesajı bende...ünvanı ele geçirdim...madalya bekliyorum artık...sevgi ve selamlar...
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
hamfendüü siz gencler bilmezsiniz Ateşi... aboo...:p


eyvallah dostum...biz aynı be...geyikten geyiğe koşuyoruz...o geyik benim bu geyik pronun derken vakit geçiyor...bu arada sitenin en çok mesajı bende...ünvanı ele geçirdim...madalya bekliyorum artık...sevgi ve selamlar...

Abi dur bismilallah :) Geyikler ve keskin zekan konusunda T.C'de üstüne kıyak eleman tanımam metehan'ım.Prototipsin birtanesin :mrgreen: Sevgi saygı bizden eyvallah.
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
4
Merhaba dostlar. Haftasonu Adanaya kesin dönüş yapacağım. Çok uzun süredir Memleketten uzak kaldığımdan olsa gerek, birlikte ne gazlayacak ne gezecek kimse bulamayacağımı düşünerek bu mesajı yazıyorum. Kuzide askerde (Janti) kaldık yapayalnız. Evim kulübe oldukça yakın öğle vakitlerinde uğrarım diye düşünüyorum olurda bir şekilde araya gelebilirsek tanışalım çok mutlu olurum. (Adana semalarında gazlarken rastlayan arkadaş olursa lütfen bir şekilde beni durdursun, motordan indirsin ve tanışalım.)

Unutmadan özel mesaj ilede haberleşebiliriz.

Fotoğraflada motosikleti teşhir edeyim tam olsun.Plakam 07 KM 537
1002175ku0.jpg

kardş merhaba gerçekten motor süper. :cat:

maliiii olumm görüooon mu motor bölee olurrrr :p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
kardş merhaba gerçekten motor süper. :cat:

maliiii olumm görüooon mu motor bölee olurrrr :p

:) Sagol. Şuan mersindeyim saat 11-12 gibi yola koyulmuş olurum sanırım. Önce kadim motorcularımızdan vedat abimin yanına uğrar bir cayını içer (büyük ihtimalle bilgisayar ve internetle ilgili onlarca sorununu sıralayıp cözüm isteyecektir benden ama olsun :) şirin yüzünü görmek bile yeter vedat abinin) sonra biraz sehirde gazlarım. Tanışmak isteyen olursa kulüp civarlarında olacagım.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
yanlış bilgilendirme olmasın.Biz Eğnere gidicez :p

:mrgreen: pijjj :queen:

:) Sagol. Şuan mersindeyim saat 11-12 gibi yola koyulmuş olurum sanırım. Önce kadim motorcularımızdan vedat abimin yanına uğrar bir cayını içer (büyük ihtimalle bilgisayar ve internetle ilgili onlarca sorununu sıralayıp cözüm isteyecektir benden ama olsun :) şirin yüzünü görmek bile yeter vedat abinin) sonra biraz sehirde gazlarım. Tanışmak isteyen olursa kulüp civarlarında olacagım.

gel bakimmm gelll :mrgreen:




(bu arada kaliteyi nasıl da bilion) :bounce:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
:) Sagol. Şuan mersindeyim saat 11-12 gibi yola koyulmuş olurum sanırım. Önce kadim motorcularımızdan vedat abimin yanına uğrar bir cayını içer (büyük ihtimalle bilgisayar ve internetle ilgili onlarca sorununu sıralayıp cözüm isteyecektir benden ama olsun :) şirin yüzünü görmek bile yeter vedat abinin) sonra biraz sehirde gazlarım. Tanışmak isteyen olursa kulüp civarlarında olacagım.


selam aramıza hoşgeldin hiç canını sıkma adana mt sitenin en çok gezi yapan gurubu dur burada geziye ditmeyeni döve döve götürüyorlar hafta sonu ceyhan katılımında 42.sıradasın kayıtsız olarakta toplamda 60 motosiklet civarı
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
selam aramıza hoşgeldin hiç canını sıkma adana mt sitenin en çok gezi yapan gurubu dur burada geziye ditmeyeni döve döve götürüyorlar hafta sonu ceyhan katılımında 42.sıradasın kayıtsız olarakta toplamda 60 motosiklet civarı

hayır, yanlışın var ahmet, arkadaş 43. sırada :cat:

kayıtsız motor da 67 civarı :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst