[Adana - MT]

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
adana mt 11/05/2008 ceyhan çıkartmasına bekleniyorsunuz motorlu motorsuz tüm dostlar katılımızı bekliyoruz selamalar


reklam yapmasından dolayı bu userın çizilmesini talep ediyorum :p

selam 11/05/2008 pazar günü için ses seda yok kambersiz düğün olmaz seni ve ekibini bekliyoruz ceyhana selamlar
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
adana mt 11/05/2008 ceyhan çıkartmasına bekleniyorsunuz motorlu motorsuz tüm dostlar katılımızı bekliyoruz selamalar




selam 11/05/2008 pazar günü için ses seda yok kambersiz düğün olmaz seni ve ekibini bekliyoruz ceyhana selamlar

gelmek isterdima bi ama başka plan var önceden planlı :(
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
19
selammmm iso seni online gördüm ya gözüm açık gitmiyecek artık:)
Hani şu fotolar nerde bu arada
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Merhaba dostlar. Haftasonu Adanaya kesin dönüş yapacağım. Çok uzun süredir Memleketten uzak kaldığımdan olsa gerek, birlikte ne gazlayacak ne gezecek kimse bulamayacağımı düşünerek bu mesajı yazıyorum. Kuzide askerde (Janti) kaldık yapayalnız. Evim kulübe oldukça yakın öğle vakitlerinde uğrarım diye düşünüyorum olurda bir şekilde araya gelebilirsek tanışalım çok mutlu olurum. (Adana semalarında gazlarken rastlayan arkadaş olursa lütfen bir şekilde beni durdursun, motordan indirsin ve tanışalım.)

Unutmadan özel mesaj ilede haberleşebiliriz.

Fotoğraflada motosikleti teşhir edeyim tam olsun.Plakam 07 KM 537
1002175ku0.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Duydukkk duymadıkkk demeyinnn...Ateşşşşş kasabamızaaa geriii dönmüştürrr...:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Merhaba dostlar. Haftasonu Adanaya kesin dönüş yapacağım. Çok uzun süredir Memleketten uzak kaldığımdan olsa gerek, birlikte ne gazlayacak ne gezecek kimse bulamayacağımı düşünerek bu mesajı yazıyorum. Kuzide askerde (Janti) kaldık yapayalnız. Evim kulübe oldukça yakın öğle vakitlerinde uğrarım diye düşünüyorum olurda bir şekilde araya gelebilirsek tanışalım çok mutlu olurum. (Adana semalarında gazlarken rastlayan arkadaş olursa lütfen bir şekilde beni durdursun, motordan indirsin ve tanışalım.)

Unutmadan özel mesaj ilede haberleşebiliriz.

Fotoğraflada motosikleti teşhir edeyim tam olsun.Plakam 07 KM 537
1002175ku0.jpg



motosiklet deli görünüyo,maşallah,tekerin düz bassınn,aramıza hoşgeldin arkadaşım,görüşmek tanışmak dileğiyle:):rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Merhaba dostlar. Haftasonu Adanaya kesin dönüş yapacağım. Çok uzun süredir Memleketten uzak kaldığımdan olsa gerek, birlikte ne gazlayacak ne gezecek kimse bulamayacağımı düşünerek bu mesajı yazıyorum. Kuzide askerde (Janti) kaldık yapayalnız. Evim kulübe oldukça yakın öğle vakitlerinde uğrarım diye düşünüyorum olurda bir şekilde araya gelebilirsek tanışalım çok mutlu olurum. (Adana semalarında gazlarken rastlayan arkadaş olursa lütfen bir şekilde beni durdursun, motordan indirsin ve tanışalım.)

Unutmadan özel mesaj ilede haberleşebiliriz.

Fotoğraflada motosikleti teşhir edeyim tam olsun.Plakam 07 KM 537
1002175ku0.jpg

süpermotooo, hem de full :cyclopsan

güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel :cherry:

ben hiç süpermoto sürmemiştim :p

hoşgelecen hoşgelecennnnn :mrgreen:



Duydukkk duymadıkkk demeyinnn...Ateşşşşş kasabamızaaa geriii dönmüştürrr...:p

sana noluo abi :cherry:
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Duydukkk duymadıkkk demeyinnn...Ateşşşşş kasabamızaaa geriii dönmüştürrr...:p

:) Kardeiim nasılsın? İşlerim dolayısıyla internete sıklıkla giremeyebilirim fakat elimden geldiğince toplantı - buluşma - organizasyon gibi aktiviteleri kaçırmamak için takipte kalmaya gayret göstereceğim.

motosiklet deli görünüyo,maşallah,tekerin düz bassınn,aramıza hoşgeldin arkadaşım,görüşmek tanışmak dileğiyle:):rendeer:

Teşekkür ederim. Elimden geldiği kadarı ile özel kılmaya çalıştım makinemi. Haftasonu eğer programına uyarsa kulüpte görüşelim efendy_iso dostum?

süpermotooo, hem de full :cyclopsan

güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel :cherry:

ben hiç süpermoto sürmemiştim :p

hoşgelecen hoşgelecennnnn :mrgreen:

Valla billa full :) Bir tek Renthal veya Vortex hafif alüminyum gidon ve dişli eksiğim kaldı onuda bulabilirsem tamamdır ;) Hayabusadan sonra 660 supermoto kesermi bilmem ama istersen bir tur verebilirim :)
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
bu makinayı görmek için adanaya gelecem ulehan :mrgreen:

gelmişken lütfiyide aradan çıkartırız:p :pl:::pokey::::cekic::::belge::

İlahi :D Gerçi ben istanbula motosikletimle geldim alışveriş yapmak için ama pek uzun süre kalmadım. O sıralarda forum'u her zaman ki gibi uzaktan / okuyarak takip ediyordum. Üyelik tarihimi ve geçmişi eskilerden hatırlayanlar mutlaka çıkacaktır..
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
@ates

istanbula geliyosun haber vermiyosun hani nerde senin mt ruhun :mrgreen: eskiyim bende hatırlıyorum seni nick metalgod benim yani eskiden öyleydi arkadaşlar metgot falan kurcalayınca erhan patronun başısının etini yiyerek bu hal getirdik :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Teşekkür ederim. Elimden geldiği kadarı ile özel kılmaya çalıştım makinemi. Haftasonu eğer programına uyarsa kulüpte görüşelim efendy_iso dostum?

hafta sonu ceyhanda trafik haftası etkinlikleri varr,tüm motorcular orda olacakk,bende katılmaya çalışacamm,katılırsan görüşürüz yok görüşemezsek dükkana çaya beklerimm:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ateş pazar günü gel ceyhana tanışalım,buluşma saat 9.30 da otoban çıkışında orda ol 10 gibi hareket edeceğiz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst