[ADANA MT]zion1 gözümün önünde kaza yaptı

Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
158
Geçmiş Olsun Trafikte İlk Kural her zaman onunu ve arkanı kolla :mrgreen:

Tekrardan Çok Geçmiş Olsun verilmiş sadakan varmiş.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
sagolun arkadaşlar valla ucuz atlattım ya insan pisikolojisi bir an önce o kalabalıktan cıkmak istiyo gözümü dört açmıştım halbuki mahşer yari gibi kalabalıktı yaw saga sola arkaya bakayım derken birden önümdeki araç ani bir firen le oldugu yerde duru verdi bende mecburen yatırmak zorunda kaldım motoru:salut: gürsel abinin bahsettigi servis şöförleride gelmiş başımda plakasını aldın mı kardeş diyolar hey alahım yaw heee dedim düşerken gözüm plakadaydı elimde kagıt kalem onu not ediyordum:pr:neyseki ufak tefek sıyrıkla atlattık alah butün motor sevdalılarını korusun iyi dilekleriniz için tekrardan sagolun arkadaşlar
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
En Büyük Hata

arkadaşlar çok geçmiş olsun.yanlız trafikte en büyük tehlike zamanı iftar saatine yakın olan zamandır.lütfen mecbur kalmadığınızda iftara yakın saatte yola çıkmayın veya çok dikkatli olun.tipik bir türkiye klasiği.:farao:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
sagolun arkadaşlar valla ucuz atlattım ya insan pisikolojisi bir an önce o kalabalıktan cıkmak istiyo gözümü dört açmıştım halbuki mahşer yari gibi kalabalıktı yaw saga sola arkaya bakayım derken birden önümdeki araç ani bir firen le oldugu yerde duru verdi bende mecburen yatırmak zorunda kaldım motoru:salut: gürsel abinin bahsettigi servis şöförleride gelmiş başımda plakasını aldın mı kardeş diyolar hey alahım yaw heee dedim düşerken gözüm plakadaydı elimde kagıt kalem onu not ediyordum:pr:neyseki ufak tefek sıyrıkla atlattık alah butün motor sevdalılarını korusun iyi dilekleriniz için tekrardan sagolun arkadaşlar

ya o olay çok kez başıma geliyo dikkat etmemiz gereken bi durum ya bi saga sola etrafa bakim diyosun önündeki araç frenlemiş son anda farketim duruyorum bu yüzden motorla gezerken etrafı izleme olayım hiç olmuyo ve adres bulurken güçlük çekiyorum gözüm hür dikkat yolda oluyo çok geçmişolsun iyiki birşey olmamış
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
geçmiş olsun arkadaşım, motosikletlerin yakın takip lüksü yoktur. lütfen bu aklınızın bir köşesinde olsun.

Bir de babamın bir sözü var;
Trafikteki diğer sürücülerin hepsini sarhoş say, hiçbirine güvenme der.
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
gecmis olsun..allah cc tekrarini yasatmasin..:salut: :salut:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
trafikte en büyük tehlike zamanı iftar saatine yakın olan zamandır.lütfen mecbur kalmadığınızda iftara yakın saatte yola çıkmayın veya çok dikkatli olun
o konuda haklısın iftar saati çok daha yoğun trafik oluyor.ama ne yaparsın benim motor alma sevdam yüzünden oldu:salut:.bayileri geziyorduk
geçmiş olsun arkadaşım, motosikletlerin yakın takip lüksü yoktur. lütfen bu aklınızın bir köşesinde olsun.

Bir de babamın bir sözü var;
Trafikteki diğer sürücülerin hepsini sarhoş say, hiçbirine güvenme der.

kesinlikle baban çok haklı:cat:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
ya yenı okudum haberı gecmıs olsun ..burdakı uyarılar hakkaten tam yerınde biz hayaletız trafıkte..lutfen dıkkar.cengızım bu arada yarın gelıyormussun ..senı cembere alalım yarın:))
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
gecmiş olsun arkadaşlar bu aniden önümüzde düşünce sizce fren yapan sürücüler az değil arkadaşlar allah tekrarını yaatmasın inşallah
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
168
:cat:geçmiş olsun ve şu anlatımından bu çıkıyor koruma demiri işe yarıyor arkadaşlar görüntüyü bozsa bile hayat kurtarmayı başardı :cat:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
99
Çok büyük geçmiş olsun arkadaşım.Allah beterinden korusun.Zaten trafikte Allaha emanetiz.
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
geçmiş olsun. malesef trafikte araçlar tarafından farkedilmiyoruz. aman dikkat. evimizde bekleyenler var.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
kardeş geçmiş olsun valla ucuz atlatmışısın neyse buna şükür malesef motosikletlere 2. sınıf insan muamelesi yapıyor trafikte seyr eden araçlar buda çok üzücü
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Cengiz çok çok geçmiş olsun ya :S Gerçekten ucuz atlatmışsın ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst