ADANA [MT] Yeşilovacıktaydı

Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
130
Güzel bir ekibiniz var gezilerinizin katılımı yüksek oldukca eğlenceli ve güzel geçiyor sizi takip etmek izlemek oldukca heyecan verici umarım birlikteliğiniz daim olur kazasız belasız geziler diliyorum...
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
bora abi yine 10 numara bir gezi olmuş :thumleft:
bu arada yeni motosikletin hayırlı uğurlu olsun hayalimdeki motosikleti almışsın .:bestmt:

kazasız belasız ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst