Adana Mt sıcaklardan bunalan ahmetnr ve ailesi çamlıyaylada

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Selam arkadaşlar havalar çok sıcak gidiyor bizde evde kös kös oturmuş tv izliyorduk sonra hadi çamlıyaylaya gidelim dedim e tabi bizimkilere gezme işi olsun gerisini boş ver hemen hazırlandık düştük yola ilk molamız kadıncık baraj gölü iyi seyirler






daha sonra çamlıyaylaya varıp hemen yemek söyledik buarada ben salata yaptım ama cengiz abinin salatasına uymadı onu belirteyim







tabiki karsambaç yemeden onca yoldan gelinmez değimli







yoldan manzaralar








zirveden pozlar belki bizlerde gerçek hayatta böyle zirveye kavuşuruz



eniştem murat (X11.MURAT) sitede





arkadaşlar virajlar çok güzeldi en kısa zamanda motosikletle tekrarını yapmak gerek ben çoktandır bu yollardan geçmemiştim


Tarsus şelalesinide aradan çıkarttık bu arada çok güzeldi heryer çekirdekli pozlar zafer abi için özel çekilmiştir















arkadaşlar resim gerçektir ben çektim ama nasıl bukadar güzel çıktı anlamadım benim çok hoşuma gitti yarın başka yerde kartpostal olarak görürseniz beni hatırlayın



atatürk treni hala ilk günkü gibi yeni duruyor çok güzel daha öncede resimlerini almıştım türkiye turunda iken









son olarak adanada şırdan yemedikten sonra ceyhan yolunu tuttuk



ve ceyhan ışıkları sinyalizasyona geçmiş artık



herkese selamlar sevgiler resimlerdeki saat ve tarih günceldir
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
ahmet abi güzel gezi olmuş... emeğinize sağlık... bu arada yolun açık olsun abi... görüşmek üzere.. :king:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Güsel olmuş abi tebrikler .

ben şimdi açıktım ve orda etleri güzel kızarmış bir şekilde gördüm nasıl dayanacam şimdi mesainin bitmesine :salut::salut:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ahmet güzel gezi olmuş havalr gercekten cok sıcak tam yaylaya cıkılacak hava ..
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Güzel Gezi Olmuş Tebrikler.................:) arkadaslar şu yemekleri koymayın yaw karnımız acıkıyo sonra :):):):)):)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmetim stresını atmışsın kanımca,güzel kareler pirzol,bici,ve şırdan ama raki yok neyse eline sağlık cumartesiye yetiş bari özdeni süpriz bekliyor
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Manzara süper yemek süper tek eksik mötür. Topigini ilk açarken "fazer ile akdeniz'in altını üstüne getirmiştir ahmet" diye düşünürken araba ile gezdigini görünce büyük bir hayal kırıklıgı yaşadım. Madem arabayla gezcektin niye feyzırı aldın be hocam yazık degilmi ona hiç acımıyon cani insan:p Yok hocam senin gibi 1-2 tanesini taksim meydanında sallandırcan bak birdaha fazer dururken arabayla gezen oluyomu:queen:

Kısa süre içinde mötürlü gazilerini görmek dilegiyle::miiz::::miiz::
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ahmet herşey çok güzelde :silent:, kardeşim fazer aldın hala arabaylamı geziyorsun:mrgreen:
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
40
yaklaşık 350 km. yol yaptık çok eğlendik çok güzel yerler gördük ama araba benide gerçekten sarmadı ama 10 ay sonra inşallah buraları kendi motorum la gezicem.Fakat buraları görmeyeniniz varsa en kısa zamanda gitmenizi tavsiye ederim.özellikle benim gibi boğazına düşkününüz varsa pirzolayı tavsiye ederim hahhaha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst