- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,164
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar havalar çok sıcak gidiyor bizde evde kös kös oturmuş tv izliyorduk sonra hadi çamlıyaylaya gidelim dedim e tabi bizimkilere gezme işi olsun gerisini boş ver hemen hazırlandık düştük yola ilk molamız kadıncık baraj gölü iyi seyirler


daha sonra çamlıyaylaya varıp hemen yemek söyledik buarada ben salata yaptım ama cengiz abinin salatasına uymadı onu belirteyim


tabiki karsambaç yemeden onca yoldan gelinmez değimli



yoldan manzaralar




zirveden pozlar belki bizlerde gerçek hayatta böyle zirveye kavuşuruz

eniştem murat (X11.MURAT) sitede

arkadaşlar virajlar çok güzeldi en kısa zamanda motosikletle tekrarını yapmak gerek ben çoktandır bu yollardan geçmemiştim
Tarsus şelalesinide aradan çıkarttık bu arada çok güzeldi heryer çekirdekli pozlar zafer abi için özel çekilmiştir






arkadaşlar resim gerçektir ben çektim ama nasıl bukadar güzel çıktı anlamadım benim çok hoşuma gitti yarın başka yerde kartpostal olarak görürseniz beni hatırlayın

atatürk treni hala ilk günkü gibi yeni duruyor çok güzel daha öncede resimlerini almıştım türkiye turunda iken



son olarak adanada şırdan yemedikten sonra ceyhan yolunu tuttuk

ve ceyhan ışıkları sinyalizasyona geçmiş artık

herkese selamlar sevgiler resimlerdeki saat ve tarih günceldir


daha sonra çamlıyaylaya varıp hemen yemek söyledik buarada ben salata yaptım ama cengiz abinin salatasına uymadı onu belirteyim


tabiki karsambaç yemeden onca yoldan gelinmez değimli



yoldan manzaralar




zirveden pozlar belki bizlerde gerçek hayatta böyle zirveye kavuşuruz

eniştem murat (X11.MURAT) sitede

arkadaşlar virajlar çok güzeldi en kısa zamanda motosikletle tekrarını yapmak gerek ben çoktandır bu yollardan geçmemiştim
Tarsus şelalesinide aradan çıkarttık bu arada çok güzeldi heryer çekirdekli pozlar zafer abi için özel çekilmiştir






arkadaşlar resim gerçektir ben çektim ama nasıl bukadar güzel çıktı anlamadım benim çok hoşuma gitti yarın başka yerde kartpostal olarak görürseniz beni hatırlayın

atatürk treni hala ilk günkü gibi yeni duruyor çok güzel daha öncede resimlerini almıştım türkiye turunda iken



son olarak adanada şırdan yemedikten sonra ceyhan yolunu tuttuk

ve ceyhan ışıkları sinyalizasyona geçmiş artık

herkese selamlar sevgiler resimlerdeki saat ve tarih günceldir
Son düzenleme: