Adana (mt)'nin Pazar Murat'ın çiftliğinde Buluşması

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
allahım yaa bende orda olmalıydım yaws çok güsel rövaşata vuruyom ben :mrgreen:
bi de dün bütün gün aç gezdim
ismailin yanıan gittik ablamla falan durun size bi yemek yediriim demedi
keske sizin yanınıza gelseymişim
şimdide açık işyerinde kim bana sucuk yapacak ki :salut: açım ben :salut:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
geç katılsak da maksimum tadı aldaıgım güzel bir etkinlikti...ayrıca millette ne cevherler varmış da açıga cıkarılmaları bekleniyormuş ne güzel futbol oynayanlarımız frofösyönelleri kıskandıracak şut çekenlerimiz varmış:p katılan herkesin emegine ve yüregine saglık daha güzel etkinliklerde buluşmak dilegiyle...:rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
kanka sen nası gittin hem şirin hem gülden 3 kişi mi bindiniz motıra :cyclopsan
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Forum kurallarını hatırlatırım. Böyle devam ederseniz yazıyı kitliyeceğim.

Her Konuda Yazılmış Mesajlarda POLEMİK KONUSU Yaratmak (Aksi Fikirlerini Hoşgörüsüz ve Sert Bir Üslupla Yazıp Tartışma Konusu Başlatmak), Tüm Üyelere ve Yöneticilere Yasaktır. Bir Uyarı Yapmanız Gerekiyorsa Tahrik ve Tahkir içermeyen Bir Üslup KULLANMAYA ve Verdiğiniz Cevap Size Atfen Yazıldığında Göstereceğiniz TEPKİYİ Gözönüde Bulundurarak, BİRKAÇ KEZ Okuduktan Sonra Postalamayı ADET Haline Getiriniz. Aynı Şekilde, Mesajına Sert Bir Karşılık Alan Üyenin, Yangına Körükle Gidip Tartışmayı Daha da ALEVLENDİRMESİ de Bu Kural Kapsamındadır. Bu Tarz Davranışlara devam Edenler Önce UYARILIR, Davranışlarına Devam Etmeleri Durumunda Kayıtları Silinir. Kişisel tartışma şekline dönüşen yazılar, forumdan çıkarılacaktır.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkür ederiz.daha nice gezilerde birlikte olma ümidiyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst